44.resz

84 5 4
                                    

~Reggel~
Arre ebredtem hogy Tinus simogatja az arcom..
T:Jo reggelt..-majd adott egy puszit..
En:Jo reggelt..
T:Este lesz neked egy meglepetesem..-csak egy ,,hogy mi van?" pillantast kuldtem fele..
T:Nyugi semmi olyasmi-nevetett es en is elkezdtem nevetni..
T:Gyere..Menjunk reggelizni..-lementunk reggelizni..Ezutan egesznap filmet neztunk..
T:Menj pakolj ossze..-mosolygott en pedig igy is tettem..Felmentem a szobamba es osszepakoltam nehany dolgot..es vartam hogy Tinus visszaerjen mert azt mondta o elmegy elokesziteni a meglepit...Egy kis ido mulva visszatert es elindultunk..megfogta a kezem es az erdo fele keztunk menni..
En:Te meg mire keszulsz?
T:Semmire
En:Akkor minek megyunk az erdobe?-kerdeztem nevetve..
T:Csak gyere..-majd bementunk az erdobe..csak mentunk es mentunk es mentunk amig egy fahazhoz nem ertunk..Tinus kinyitotta az ajtot es bementunk..Gyonyoru volt..Igaz kint mar sotet volt..De nagyon szep volt..
En:Tinus ez gyonyoru..
T:Szoval tetszik?
En:Igen..Nagyon is..-ekkor megcsokolt majd megfogta a kezem es bevitt a konyhaba..nem hittem a szememnek..az asztal nagyon szepen meg volt teritve..Gyertyta villagitott be mindent..Tinus kihuzta nekem a szeket en pedig leultem..O pedig hozta nekunk a vacsorat ami spagetti volt...
T:Nem fozok valami jol..De azert remelem izleni fog-mosolygot en pedig megkostoltam es finom volt..
En:Nagyon finom..-megvacsoraztunk majd leultunk a kanapera a nappaliba es elkezdtunk nezni egy filmet...
Remelem tetszik folyti❤

miert_teszed_ezt_velemWhere stories live. Discover now