O:Onok Eli kisasszony hozzatartozoi
Mi:Igen
O:Mar jol lesz de nagyon sok vert vesztett...Meg nagyon gyenge..Ezert csak egy ember mehet be hozza..
En:Mehetek en?
M:Menjel-bementem es leultem melle a szekre..
En:Kerlek ebredj fel..En nem akartam hogy ez legyen...En..Sze..Szer..Szeretlek-folyt le egy konnycsepp az arcomon..majd bejott az orvos..
O:Most sajnos ki kell mennie, van nehany vizsgalat amit meg kell csinalni-kimentem..majd kimentem a korhaz ele es leultem egy padra..Marcus leult mellem...
M:Bro, miert csinaltad ezt...Tonkre akarod tenni szegeny lanyt-kiabalt velem
En:Nem ..de nem hiszem hogy meg fogok tudni valtozni..
D:Gyertek be..Eli felebredt-egybol befutottam..
~Eli szemszoge~
A korhazban ebredtem..nagyon gyenge voltam....Dassi bent volt mellettem es sirt..
En:Da..Dassi
D:Eli..Varj szolok a fiuknak es az orvosnak-majd kiment..Egy kis ido mulva Martinus lepett be a szobaba
T:Eli..
En:Hagyj..Nem akarom hallani...Miert teszed ezt velem..Azt hittem hogy szeretsz-teljesen osszetort a szivem..Hazudott..
T:En..-kozbe vagtam
En:Semmi en...Hagyj beken..Idore van szuksegem...-zokogtam majd bejott az orvos..
O:Holnap haza mehet..Ma meg benttartjuk megfigyelesen..-majd kiment es vele egyutt Martinus is...Mac es Dassi elkoszontek tolem..utana pedig utana kimentek..en pedig megprobaltam elaludni..Ami sikerult is.
~Martinus szemszoge~
Kimentem az orvos utan...
En:Ugye mar nem lesz baja?
O:Nyugalom mar nem lesz baj..De nekem mennem kell..
M:Jossz haza velunk?
En:Nem..En itt maradok mellette..akkor is ha nem akkar latni..-bolintottak es elmentek en pedig bementem Elihez..aki mar aludt..Leultem a szobaba levo fotelba es ott aludtam el...
Remelem tetszik a kovi resz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miert_teszed_ezt_velem
RomantizmEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤