8.resz

159 7 0
                                    

Na de mindegy megreggeliztem ahogy a tobbiek is, feloltoztem majd elindultunk suliba..
~A suliban~
A suli unalmasan telt..Minden oran dolgozat..Es Stella nagyon furcsan nezett ram, mint aki azt mondja ,,Tinus ugyse lesz a tied"..De nem foglalkoztam vele...Vege lett a sulinak majd hazamentunk..
~Otthon~
Kira elment a boltba ezert egyedul vagyok otthon a fiukkal..Eppen filmet nezunk en ulok kozepen amikor..
T:Mindjart jovok..
En,M:Rendben-majd felment a szobajba..Neztuk  tovabb a filmet de Mac veletlenul a kezemhez ert..Amire felszisszentem..
M:Mi a?-majd felhuztta a felsom ujjat es meglatta hogy be van kotve..
M:Martinus miatt van..Mert szereted-erre elkezdtem sirni Marcus pedig megolelt..egyeszer csak kohogest hallotunk a hatunk mogul..Tinus volt az..Odajott majd o is megnezte a karom..
T:Eli-mondta konnyes szemmel-en pedig felfutottam a szobamba..Ott sirtam amikor bejott Tinus es leult mellem..
T:Miert tetted ezt?
En:Hat csak ugy
T:De ez nem megoldas-erre en lehajtottam a fejem..
T:De Marcussal miert olelkeztettek?-kerdezte okolbe szoritott kezzel..
En:Feltekeny vagy?
T:A kerdesemre valaszolj-majd ledontott az agyra es felem hajolt..
En:Meglatta a karom es tudta hogy miattad van, elsirtam magam es megolelt...Ennyi tortent
T:De nekem nagyon nem tetszett...akarkirol is legyen szo megha  a sajat tesom is...Te az en Elim vagy-majd megcsokolt, eleg erzelmes csok volt annak ellenere hogy nem szeret..majd a nyakam kezdte el csokolgatni..majd ujra a szamra tapadt..Es elkezdett a felsom alatt matatni..Majd egyszer csak elvalt tolem es felallt..Majd a fejehez kapott ezutan egyet beleutott a falba majd kiment...Nem tudtam mire veljem ezt?..De ha nem all le akkor en szolatam volna ra...De valahogy ereztem hogy abba fogja hagyni..De nem gondolkozok ezen..Megirtam a hazifeladatom..amire este lett..elvegeztem az esti rutinom majd lefekudtem aludni es egy kis ido mulva el is aludtam..
Remelem tetszik a kovi resz❤

miert_teszed_ezt_velemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora