24.resz

117 8 0
                                    

~Eli szemszoge~
Visszamentem es lekiabaltam Leonard fejet..
En:Ezt miert kellett?-kiabaltam..
L:Azt hitted hogy tenyleg beken hagylak-flegmazott majd elment...Martinus nem jott be az utolso orara..Vege lett az oranak majd hazamentem...
~Otthon~
Amikor beleptem a hazba megpillantottam Martinust a kanepen ulve adamentem hozza..
En:Figyelj meg tudom magyarazni..En...
T:Nem vagyok ra kivancsi..Lattam amit lattam..
En:De az..
T:Semmi de..Visszatert a regi Martinus..-majd felment a szobajaba...Azutan par perc mulva jott vissza..Felvette cipojet majd elment..
~Martinus szemszoge~
Visszatert a regi Martinus...Nem kell nekem szerelem...A szobamban ultem es instazni kezdtem, ramirt egy csaj valami Emilia..Viszzairtam neki es megbeszeltunk egy talalkozot , lementem a nappaliba majd elmentem Emiliahoz..
En:Hali Emilia.(Emilia=Em)
Em:Szia-elkezdtunk beszelgetni..Nem akarok tole semmi komolyabb dolgot..Amugyis lattom rajta hogy milyen..De jo lesz 1. szorakozni, 2.feltekennye tenni Elit..Hirtelen megcsokltam amit visszonzott annyira mas mint Eli csokja na de mindegy..Ezutan nem sokkal kesobb hazamentem..
~Eli szemszoge~
Martinus kb.1 ora mulva hazaert..
En:Hol voltal?-kerdeztem kedvessen..
T:Semmi kozod hozza-flegmazott.
En:Szoval ujra itt tartunk..-kiabaltam es kozben zokogtam..
T:Megmondtam..Visszatert a regi enem..-kiabalt os is..
En:Kiraly-majd kimentem a konyhaba ahol elovettem agy uveg nutellat majd megindultam a szobam fele de Martinusba utkoztem..
T:Igen, visszatert a regi Tinus de ez nem azt jelenti hogy nem akarlak..-majd kozeledni kezdett de elloktem magamtol es felszaladtam a szobaba de Tinus meg utanam szolt..
T:Ne hidd hogy ezzel vege-en visszaneztem ra es a szemeben egyszerre veltem felfedezni a szomorusagot, de a duhot is..bementem a szobamba es kulcsra zartam az ajtot majd elkezdtem enni a nutellam amikor vegeztem lezhanyoztam majd visszamentem a szobamba..
Remelem tetszik a folyti❤

miert_teszed_ezt_velemWhere stories live. Discover now