T:En kurvara szeretlek...-ezt mondta mielott elaludt..En konnyes szemekkel mentem vissza a szobamba..Lefekudtem majd nehezen de elaludtam...
~Reggel~
Elvegeztem a reggeli rutinom majd feloltoztem es indultam is suliba magam..
~A suliban~
Szuper Martinus mellett kell ulnom..Na de mindegy...Nem szol hozzam, sot ram se nez mint aki nem is ismer..Nem tagadom ez nagyon fajt nekem..Legszivesebben elmondtam volna neki mindent de nem tehettem...Most epp szunetvan en is Kira elmentunk a mosdoba amikor jottunk vissza meglattam Martinust Stellaval csokolozni...Egy ideig csak figyeltem majd sirva elfutottam Dassiek pedig utanam futottak..Bementunk a mosdoba(Da=Dorina)
K:Nyugodj meg-majd megolelt en pedig mindig zokogtam..
Da:Ne is torodj vele..Minden rendben lesz
En:De en szeretem..
K:Akkor miert szakitottal vele?-elmondtam nekik mindent
En:De kerlek errol ne szoljatok senkinek foleg Tinsunak ne...Csak rosszabb lenne..
D:Rendben..De most mar nyugodj meg egy kicsit..tudom hogy minden helyre fog jonni..
En:De annak orulok hogy Marcussal ennyire boldogok vagytok-mosolyogtam..majd megoleltem..
En:Gyertek menjunk vissza..-majd visszamentunk a terembe...Martinus es Stella egesz nap majd felfaltak egymast..Nagyon fajt ezt latnom..Ilyen gyorsan elfelejtett?...Vegre vege van a sulinak es hazamehettem...
~Otthon~
Bezarkoztam a szobamba es csak sirtam egy uveg nutella ,,tarsasagaban"..Ugydontottem lemegyek egy kicsit de ott megpillantottam Stellat ahogy Martinus olebe ul es csokoloznak...Tegnap meg miattam itta le magat..Most meg mar Stellaval szorakozik..Probaltam nem sirni..Hisz az gyanus lenne...bementem a konyhaba majd ontottem magamnak narancslevet megittam ..majd elindultam a szobam fele ekkor beleutkoztem Martinusba..
T:Figyelj mar-kiabalt
En:Te is figyelhetnel-kiabaltam en is majd felrohantam es bementem majd...Hat igen ujra vagdosni kezdtem magam..megejtettem nehany kisebb vagast, lekezeltem majd bementem a szobamba es remeleltem hogy Stella nem alszik itt vagy legalabb akkor nem fogom hallani a zajokat...Szerencsere nem igy tortent mert hazament..En lezuhanyoztam majd..Majd nehezen elaludtam...
Remelem tetszik a folyti ❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤