Es lekefudtem aludni amikor valaki belepett az ajtomon, Tinus volt az es...
En:Mi..Mit keresel itt?-kerdeztem konnyes szemmel..nem szolt semmit csak bezarta maga utan az ajtot de nem kulcsra es kozeledni kezdett felem..En pedig felkeltem az agybol es a falhoz mentem...
T:Ne felj..-majd odjott es lagyan megcsokolt ezutan pedig az agyra ,,dobott"..
En:Hagyj..-nem tudtam befejezni mert befogta a szamat az ovevel..Ezutan a nyakam hintette be puszikkal amire akaratom ellenere egy sohaj hagyta el a szamat ettol pedig Martinus csak elmosolyogta magat majd ujra az ajkaimnak esset es elkezdte simogatni a combom...ezutan elvalt tolem..
T:Most ennyi eleg-majd adott egy utolso csokot es kiment...En pedig elkezdtem sirni, nem ertem miert csinalja ezt,...Tenyleg a regi lett..Ezek jartak a fejembe...Ezutan addig sirtam amig el nem aludtam...
~Reggel~
Elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem majd felve elindultam lefele a lepcson mert nem akartam Martinussal talalkozni..Nem lattam lent csak Marcust es Kirat..
En:Sziasztok, hol van-Mac kozbe vagott..
M:Mar elment..De valami baj van?
En:Nem nincs semmi..
M:Hidd el hogy megfog bocsajtani-mosolygot..
En:Azt nem hinnem mert visszatert a regi a Tinus-folyt le egy konnycsepp az arcomon..
K:De ugye nincs baj?
En:Nincs-ezutan megreggeliztunk majd elindultunk a suliba..
~A suliban~
Nagyon rossz volt hogy Martinus nem szolt hozzam sot ram se nezett..Minden szunetben korbe fogtak a lanyok aminek lathatoan orult..Vegre vege lett a sulinak..
En:Josztok haza?
D,M:Mi meg elmegyunk Moziba.
En:Rendben-mosolyogtam..
K:Nekem vennem kell par dolgot a suliba..De ha akarsz gyere velem..
En:Inkabb nem..Nagyon faradt vagyok-Kira bolinott majd elindult mindenki az utjara..
~Otthon~
A nappaliba ulok es TV-t nezek amikor Martinus lep be az ajton de nem egyedul, volt vele egy lany is akin hogy is mondjam latszodott hogy konnyu veru csak hogy szepen fogalmazzak..
En:Martinus ki ez a lany?
?Emilia vagyok-most mar legalabb tudom a nevet..
E:Tinus baratnoje.-mondta magabiztosan
T:De semmi kozod hozza-flegmazott..majd felmentek a szobajaba..Egy ido utan ugy dontottem en is felmegyek a szobamba..De Martinus szobajanal megalltam egy kicsit fura hangokat hallottam ugy dontottem megprobalok nyugodt maradni es nem sirni valamint olyan flegma lenni mint Martinus, felve benyitottam az ajtot es meglattam hogy mar Tinus polo nelkul van ahogy a csaj is..
En:Bocs hogy megzavartalak titeket-flegmaztam
En:De azert nem szeretnek hangokat hallani-majd becsaptam magam utan az ajtot..Nagyon nehez volt kemenynek maradnom...Ezutan bementem a szobamba es elkezdtem irni a hazifeladatom..
Remelem tetszik a folyti❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤