En:Mar megint feltekeny vagy..Miert mondtad ezt?..En nem ertem..Mi egyutt vagyunk?
T:Haat..Hat..Igen-vakargatta a tarkojat
En:Hogy mi?
T:Igen..Te az en baratnom vagy es nem engedem hogy mas fiuk olelgessenek..-mondta ful komolyan..Gyere menjunk be a terembe-majd megfogta a kezem es igy mentunk be a terembe..majd leultunk..
S:Ne hidd hogy szeret...Csak ki fog hasznalni..Addig hagyd el amig megteheted-betelt a pohar elegem van Stellabol
En:Nem erdekel a velemenyed..Azt teszek amit akarok..
S:Nem is vagytok egyutt..Akkor Titike mar megcsokolt volna-flegmazott..Erre Martinus megcsokolt, ez mas volt mint a tobbi csok sokkal erzelmesebb...Bejott a tanar mire mi elvaltunk egymastol...Vege lett a sulinak majd hazamentunk...
~Martinus szemszoge~
Elivel most egyutt vagyunk, rajottem hogy szeretem vagy nem is tudom.. meg mindig ugyanolyan vagyok mint voltam..De nem tudom miert ha fiu van a kozelebe nagyon ideges leszek..De majd meglassuk mi lesz..
~Eli szemszoge~
Hazamentunk, Kira mar otthon volt de Marcuss meg nem..
En:Nem tudod hol van Marcus?
K:Nem
T:Miert keresed?
En:Ne kezdj el feltekenykedni..
K:Lemaradtam valamirol?-nevetett
T:Egyutt vagyunk
K:Sokaig..
En,T:Koszi-mosolyogtunk
K:Martinus ha meg bantod akkor porul jarsz..-a veget nevetve mondta
T:Oke..Oke-nevetett o is..Majd ugy dontottunk hogy megnezunk egy filmet..
~Dassi szemszoge~
Suli utan haza akartam menni de Marcus azt mondta menjunk el setalni..Elmentunk a parkba es leultunk egy padra..
M:Szoval..Nagyon tetszel nekem az elso pillanattol kezve..Es szeretnem ha a baratnom lennel ha te is szeretned-mondta egy szuszra...
En:Szeretnem-majd megolelt aztan kozeledni kezdett es elcsattant az elso csok..
En:Menjunk..En szeretnem elmondani Elinek..-majd elindultunk..
~Eli szemszoge~
Vege lett a filmnek es megerkezett Mac es vele Dassi..
En,T,K:Sziasztok
M:Sziasztok
D:Hali..El kell mondanunk valamit..Egyutt vagyunk-mosolygot
K:Gratulalok-majd megolelte oket
En:Sok boldogsagot-majd eloszor megoleltem Dassit..Azutan pedig Marcust..
En:Vigyazz Dassira-mondtam mikozben oleltuk egymast...
T:Khm..-kohogott majd magahoz huzott..
T:Mi is egyutt vagyunk..
M:Gratula bro
D:Sokaig
En,T:Koszi...
T:Mi most megyunk..-majd elkezdett huzni....
Remelem tetszik a kovi resz❤
VOUS LISEZ
miert_teszed_ezt_velem
Roman d'amourEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤