T:De van valami amitol jobban ereznem magam..
En:Es mi az?-mosolyogtam en is..
T: Egy csok-megpusziltam hat ami eleg hosszura sikeredet..
~Egy kis ido ugras~
Otthon vagyunk es eldontottunk hogy megnezunk egy filmet..
T:Legyen akcio film
En:Nem, romantikus legyen, kerlek-nyavajogtam
T:Nem..-ekkor bevagtam a mudurcit es kimentem a konyhaba elovettem egy poharat es ontottem magamnak narancslevet ekkor ket kart ereztem a derekam korul...De en elloktem a kezet..Mintha tenyleg merges lennek..
T:Most haragszol hercegnom?-nem szoltam ra semmit..
T:Na jo, akkor nezzunk romantikus filmet-en csak elmosolyogtam magam es visszamentunk a nappaliba majd megneztuk a filmet..Este lezuhanyoztam majd Martinus is es ezutan pedig elaludtunk...
~2 nappal kesobb~
Ebben a ket napban eleg sok minden tortent..Marcus es Dassi nagyon boldogok egyutt ahogy en es Tinus is..Leonard tobbszor is probalkozott de nem sikerult neki, mert Martinus mindig megmentett ..Na de vissza a jelenbe..Most suliba vagyunk mar az utolso orank lesz de most szunet van..Martinusek elmentek valami foci megbeszelesre..mar majdnem becsengettek amikor odajott Leonard..
L:Ne felj..Csak azt akarom mondani hogy beken hagylak..
En:Tenyleg?..-ekkor..
~Leonard szemszoge~
Odamegyek Elihez mintha mar beken hagynam, pedig nem..
E:Tenyleg?-ekkor meglattam Martinust es gyorsan megcsokoltam Elit..
~Eli szemszoge~
Ekkor megcsokolt, biztos ugy latszodott hogy en is akartam a csokot..Amikor elvaltunk megpillantottam Martinust aki lenezoen nenett ram majd elment utana mentem de addigra eltunt..
~Martinus szemszoge~
Jottunk vissza a megbeszelesre erre azt kell latnom hogy Eli Leonarddal csokolozik..Nagyon rosszul esett es duhos lettem, inkabb haza vagyis Eliekhez mentem...
~Eli szemszoge~
Visszamentem es lekiabaltam Leonard fejet..
En:Ezt miert kellett?-kiabaltam..
L:Azt hitted hogy tenyleg beken hagylak-flegmazott majd elment...Martinus nem jott be az utolso orara..Vege lett az oranak majd hazamentem...
Remelem tetszik a folyti ❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤