T:Kerlek bocsass meg...Nagyon szeretlek...Na mit valaszolsz?...Leszel ujra a baratnom?
En: Nekem..kell..Nekem kell egy kis ido-hajtottam le a fejem...
T:Rendben de remelem megbocsajtasz..-majd adott egy puszit az arcomra es kiment..vajon megvaltozott ujra?..Ujra kedves lesz?....En szeretem de nem vagyok benne biztos hogy o is szeret..Ezeken gondolkoztam majd vegul elaludtam..
~Reggel~
Elvegeztem a reggeli rutinom, feoltoztem ezutan megreggeliztunk es elindultunk a suliba..
~A suliban~
Bementunk a terembe..leultem a szokasos helyemre Tinus melle..Bejott a tanar..
Ta:Nekem van egy kis dolgom ezert szabad foglalkozas van..En megyek..Jok legyetek-majd kiment....Marcus es Dassi beszelgettek majd Mac megcsokolta..Olyan cukik egyutt..
En fullhallgatoval kezdtem zenet hallgatni...elindult a First kiss nekem pedig egy konycsepp folyt le az arcomon...
Em:Mi van?..Csak nem szomoru vagy?-leallitottam a zenet..
En:Hagyj beken nem a te dolgod-flegmaztam...
S:Chhh..Azt hiszi hogy Titike ujra az ove lesz..A ribi-lattam hogy Tinusnak mar okolbe van a keze..Eleg ideges lett..Inkabb kiment...Odajott Emilia hozzam..
Em:Hagyd beken Tinust o az enyem..
En:Ezt neki kellenne mondanod..
Em:Nem mondod...-kiabalt
~Martinus szemszoge~
Amiket Emiliaek mondtak Elire attol nagyon idegss lettem inkabb kimentem majd amikor lenyugodtam visszamentem es lattam hogy Emilia Elivel veszekedik...
~Eli szemszoge~
En:De mondom-kiabaltam en is..
T:Hagyjatok abba..-kiabalt o is..
Em:Titike o kezdte....
D:Ez nem igaz..
Do:O ment oda Elihez
K:Igen, es elkezdett veszekedni a kis..inkabb mar nem mondok semmit-mondta a veget flegman..
Em:Ez nem igaz Titike...-majd meg akarta csokolni de Tinus ellokte magatol..
Em:Most mi a baj?
T:Emilia en nem szeretlek..Csak el akartam felejteni Elit..De nem ment..En csak ot szeretem..Sajnalom..De szakitani akarok..
Em:Chh..Nem erdekel..Akarmikor talalok masik fiut..Legy boldog a ribivel..
T:O nem ribi..Ne beszelj igy rola..sajnalom de en Elit szeretem...
Em:Okes-flegmazott majd leult a helyere..
En:Koszonom-mosolyogtam
T:Nincs mit-mosolygot o is majd megolelt..
T:Eli akkor megbocsajtasz?
En:Ezt beszeljuk meg suli utan..Oke?
T:Rendben..
~Egy kis ido ugras~
Vege lett a sulinak es Tinussal elmentunk egy parkba...Ott pedig leultunk egy padra...
T:Akkor?..Megbocsajtasz?
En:Azt hiszed megbocsajtok annak a fiunak aki megvedett tobbszor is Leonardtol es ma is mellem allt Emiliaekkal szemben?
T:Akkor?
En:....
Remelem tetszik a folyti❤
ESTÁS LEYENDO
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤