Elpakoltuk amit vettunk majd elkezdtunk nezni egy filmet...ezutan elmentem zuhanyozni azutan pedig Martinus is..bementem a szobamba es lefekudtem, mar majdnem elaludtam amikor nyitodott az ajto, odaneztem es Martinus volt az..
En:Valami baj van?
T:Nem, csak nem tudok es nem is akarok nelkuled aludni..Aludhatok veled?-mosolygot
En:Na jo..-majd lefekudt mellem
T:Jo ejt hercegnom
En:Jo ejt-es ezutan elaludtunk..
~Reggel~
Ma van Dassi szuletesnapja..
Kira es Dorina elhivta Dassit moziba..mi addig kidekoraltuk a hazat..Ezutan felhivtam Dassit hogy menjunk el plazazni egy kicsit..Igy is tettunk...Ezutan elindultunk nalunk..amikor mar majdnem odaertunk irtam egy uzenetet Tinusnak..
~Uzenet~
En:Mar majdnem ott vagyunk..Keszuljetek
T:Rendben
~Uzenet vege~
Odertunk, kinyitottam az ajtot es beleptunk a sotet hazba..Ekkor feloltottak a lampat es mindenki elougrot..es egyszerre kiabaltunk hogy..
Mi:Boldog szuleltesnapot Dassi!
D:Uristen, nem kellett volna-torolgette a konnyeit..Ezutan kezdetet vette a buli..Mindenki tancolt..Es jol erezte magat...Majd elerkezett az ido hogy atadjuk az ajandekokat....
M:Tessek..Remelem tetszeni fog-mosolygot Dassi pedig kinyitotta es egy nyaklanc volt(2.kep)
D:Koszonom-majd megcsokoltak egymast
En:Most en jovok-majd atadtam..
D:Koszonom szepen..Imadom-olelt meg (3.kep)
Do:Na most en..Remelem tetszik..
D:Nagyon tetszik koszonom-majd ot is megolelte(4.kep)
K:Ez a tied-mosolygot
D:Koszonom egyszeruen imadom-majd megolelte(5.kep)..
L:Ezt neked es Macnek vettem-mosolygot
D:Awww..Koszonom-majd ot is megolelte(6.kep)
T:Remelem orulsz majd neki-ekkor Dassi kinyitotta a dobozt
D:Nagyon aranyos...Koszonom-majd megolelte(egy kiskutya volt 7.kep), majd a tobbiek is atadtak az ajandekot , nekem pedig mar potyogtak a konnyeim...De nem allok le sirni ma bulizni kell...Korul neztem es letoroltem a konnyeim..Mindenki tancolt es iszogatott..Ittam egy palinkat es folytattuk a bulit...Egy kis ido mulva ereztem hogy egy kicsit szedulok..Tul sokat ittam...Martinus odajott o is itt de nem sokat..En sokkal tobbet ittam...
T:Nyugi itt vagyok..En mar nem iszok tobbet-mosolygot...
En:De en igen-nevettem es elindultam az asztalhoz meg ittam egy pohar vodkat mert most ahoz volt kedvem majd visszamentem tancolni..De majdnem elestem..se Dassi se Kira se Dorina senki se volt olyan reszeg mint en...Nagyon sokat ittam...Megszedultem ezert egy kicsit leultem..aztan a semmibol elekezdtem nevetni..Most mar ezt is tudom hogy ilyenkor mindnen tudok nevetni...Majd ujra elindultam az asztalhoz inni de Martinus megfogta a kezem...
T:Mar eleg volt..Mar alig tudsz megallni a sajat labadon..
En:De en inni akarok..
T:Nem..Eleg volt-majd felkapott menyasszony pozba es felvitt a szobamba..Levette a cipom majd lefektetett az agyra..Ezutan pedig....
Remelem tetszik a folyti❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤