En:Semmi-eroltettem egy mosolyt az arcomra..bolintott egyet ezutan megreggeliztunk es elindultunk suliba..
~A suliban~
Az orak unalmasan teltek azt leszamitva hogy Leonard mindig figyelt..Most szunet van..Kiraekal beszelgetunk amikor odajon Leonard..
L:Szia cica..
En:Mit akarsz Leonard
L:Teged-huzta perverz mosolyra a szajat..
En:Hagyj beken..
L:Nem-ekkor meglattam Martinust kozeledni ezert gyorsan elmentem inkabb a mosdoba..Vegre vege lett a tanitasnak es hazamentunk..
~Otthon~
Epp Tv-t nezunk en,Martinus,Dassi, Marcus es Kira..Amikor uznetem jott..
~Uzenet~
L:Talalkozni akarok veled.
En:Nem,.. hagyj mar beken..
L:Soha..Martinus nem tudd megvedeni
~Uzenet vege~
Felfutottam a szobamba..nem sirtam mert nem akartam hogy megtudjak..ekkor belepett Martinus..
En:Kerlek hagyj beken-mondtam kicsit hangosabban..
T:Tudom hogy Leonarddal akarsz ossze jonni-kiabalt..En pedig sirva fakadtam..
T:Mi a baj?-ult le mellem..Ekkor mar nyugodtabb volt..
En:Nem mondhatom el-hajtottam le a fejem
T:Nekem mindent elmondhatsz..-mosolygot..
En:Leonard azt mondta hogy az ove leszek..Es te se tudsz megvedeni tole-amikor ezt elmondtam elkezdtem zokogni...
T:En megvedelek-majd megolelt..
T:Eli..Kerlek adj meg egy eselyt..En..En..Sze..Szeretlek
En:Martinus...Most mondtad ki eloszor hogy szeretsz..En is szeretlek..
T:Akkor ujra egyutt?
En:Igen-majd megcsokolt...Ezutan a nyakam hintette be puszikkal..majd elvalt tolem..
T:Menjunk a tobbiekhez-en csak bolintottam majd lementunk..
M:Mi tortent?
D:Minden rendben van?
En,T:Igen
T:Ujra egyutt vagyunk..-leultunk es folytatuk a filmet...amire vegeztunk mar este volt..elmentem zuhanyozni ahova vittem a pizsamam majd visszamentem a szobamba ahol megpillantottam Martinust ahogy az agyamba fekszik..
T:Aludhatok itt?..Kerlek..-olyan aranyosan mosolygot hogy nem tudtam nemet mondani..
En:Jo-majd en is lefekudtem..
T:Jo ejt..Szeretlek
En:Jo ejt..En is szeretlek-majd elaludtunk..
Remelem tetszik a kovi resz❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤