31.resz

106 7 0
                                    

Egy ideje mar furdok amikor azt halottam hogy kattan a zar majd Martinus lepett be az ajton...
T:Szia-mosolygot meg szerencse hogy a hab mindent eltakart...
En:Ki mesz?-mutattam az ajtora
T:Miert mennek?-majd kozeledni kezdett
En:Ne merj kozelebb jonni-tartottam fele a tusfurdos dobozt..
T:Azzal meg mit akarsz?-nevetett.
En:Jol letusfordozlek-nevettem en is(van ilyen szo~iro😂) de Tinus csak kozeledett felem..En pedig ranyomtam majdnem az egesz doboz tusfurodot..
T:Mi a..?
En:Mondtam...
T:Ezt meg megbanod..De akkor se megyek ki..-mondta majd levette magarol a tusfurdos polojat...
En:Menj mar ki...Kerlek
T:Na jo...De ezt elviszem-mutatott a ruhaimra majd felvette es kiment a furdobol..Kiraly..Most egy szal torolkozobe kell kimennem...megtorolkoztem majd magamra tekertem egy torolkozot es elindultam...bementem a szobamba Tinus nem volt ott szerencsere..Odamentem a szekrenyemhez valami  ruhaert az egyik kezemmel a torolkozot a masikkal a ruham kerestem...amikor ket kart ereztem a derekam korul...
T:Nem kell fognod azt a torolkozot
En:De kell mert akkor leesik..
T:Es azzal mi a baj?-puszilta meg a nyakam..
En:Inkabb segits kivenni a ruhat a szekrenybol..
T:Inkabb nezem ahogy probalkozol-majd odahozott egy szeket a szekrenyhez es leult velem szembe...
En:Nagyon kedves vagy..De tenyleg-majd probaltam vegre kivenni a ruhaim de nem tudtam..elengedtem a torolkozot es imadkoztam hogy ne essen le rolam...Mar kivettem a ruhaim..Es ekkor a  torolkozom lejebb csuszott de en gyorsan feljebb  huztam...
En:Most kimennel?
T:Nem
En:De
T:Ne eroskodj ugyse megyek ki-en csak sohajtottam egyet
T:En is imadlak hercegnom-a nadragot is konnyen felvettem mert a torolkozo mindent eltakart de most jon a neheze gyorsan a kezembe fogtam a melltartot es berohantam a furdobe majd ott gyorsan felvettem ekkor lepett be Tinus...
T:Ez igy nem er-majd felkapott az olebe es visszavitt a szobaba....
T:Itt oltoz..De elorol
En:Azt mar nem
T:De-en csak felvettem a felsom
T:Most szomoru vagyok..-torolgette a nem letezo konnyeit..
En:Majd fogsz meg mosolyogni..
T:Miert?-ekkor odamentem hozza es megcsokoltam majd a nyakara adtam nehany puszit...es ettol ujra mosolygot
En:Mondtam...De nezz le..
T:Mi a...?-en csak nevettem mar a nevetestol a foldon fetrengtem..
T:Nem vicces..
En:De ..nagyon vicces
T:Most megyek..Csak nevess tovabb-en tovabb nevettem o pedig hallottam hogy a nappali fele veszi az iranyt..Ezert en is lementem...Tinus epp valami filmet nezett en  leultem melle..
En:Lenyugodtal?
T:Igen..De nem tehetek rola-nevetett most mar o is..
En:Tudom-majd tovabb neztuk a filmet..Ezutan en felmentem a szobamba es felvettem a pizsamam ezutan ugydontottem elindultam a furodbe lemosni a sminkem de Martinusba utkoztem aki egy szal torolkozobe jott ki a furdobol...
T:Tetszik?
En:Mi dehogyis..-mondtam kicsit magasabb hangon majd bementem a furdobe...
Remelem tetszik a folyti❤️

miert_teszed_ezt_velemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora