36.resz

104 8 2
                                    

T:Szoval-majd elovett egy dobozt..Kinyitotta es leterdepelt..
En:Mi a...?
T:Nem kerem hogy most gyere hozzam...mert tudom hogy korai lenne..
En:Martinus-kezdtem el sirni
T:De majd egyszer...De addig is kerlek fogadd el ezt a gyurut...fogadom hogy szeretni foglak..
En:Ezt nem hiszem el-ekkor mar zokogtam
T:Eli megtisztelnel azzal hogy egyszer hozzam josz?-mosolygot..
En:Igen-majd megcsokoltam...utana pedig felhuzta a gyurut az ujamra..
T:Legalabb most mar tudjak hogy te mar foglalt vagy-nevetett..
T:Nagyon szeretlek..
En:En is..-majd Tinus megcsokolt ezutan meg neztuk egy kicsit a csillagokat majd hazamentunk...elmentem zuhanyozni majd utanam Tinus is ezutan pedig elaludtunk...
~Reggel~
Mar Martinus nem volt mellettem..Gyorsan elvegeztem a reggeli rutinom, feloltoztem majd lementem a konyhaba...Martinus ott volt es valamit keszitett eppen..
En:Jo reggelt..
T:Jo reggelt..Hogy aludt az en kis menyasszonyom?-mosolygot majd adott egy puszit..
En:Jol...Mit csinalsz?
T:Palacsintat..bananos palacsintat
En:Segitsek?
T:Nem kell...Mar mindjart kesz..te csak ulj le...-Martinus kesz lett es ekkor lejottek a tobbiek is es Dassi is megerkezett..Elkezdtunk reggelizni..
D:Uristen-eszrevette a gyurut
K:Csak nem?..
M:Teso?..Mondd mar mi van
T:Igen..Megkertem a kezet...Es igent mondott..-mondta buszken
En:De meg nem most lesz az eskuvo..Ez csak azert kell hogy tudjak van baratom-nevettem el a veget
T:Igy igaz..De ha minden jol megy akkor lesz eskuvo-mosolygot..-en csak megforgattam a szemem..Megreggeliztunk majd elindultunk a suliba...
~A suliban~
Mar az elso par oranak vege van..Es persze hogy Leonard eszrevette a gyurut...
L:Az meg mi?
En:Gyuru
S:Ohh..Titike eljegyezte Elit-mondta szarkasztikusan...
Em:Csak azert tudta hogy lefektesse-mondta flegman...-mar nekem ekkor konnyek szoktek a szemembe..
T:Ez nem igaz..En nem fektettem meg es nem is fogom..Nem ezert adtam neki gyurut hanem azert mert szeretem..Es az eskuvo se most lesz hanem kesobb...
Em:A herceg megovja a hercegnojet-nevetett..
L:Ezzel meg nincs vege..Tudom hogy ujra bantani fog-majd elment..
En:Martinus mindig ez lesz?..Mindig be fognak szologatni?-ereztem hogy egy konnycsepp folyt le a arcomon...
T:Ne is torodj veluk..-majd letorte a konnyeim...
~Egy kis ido ugras~
Vege lett a sulinak es hazamentunk..Martinusek szulei ma jonnek haza..Mar Tinus kerdezte hogy maradhat e de nem..Anyaek es nagymamam is ma erkezik..Martinus most fogja elmondani ezt az egeszet a szuleinek...
T:O a baratnom Eli..-mosolygot
E:Szia-majd megolelt..
En:Szia Emma-mosolyogtam
GA:Szia..Mar sokat hallottam rolad-majd megolelt..
En:Orulok hogy jobban megismerhetem-mosolyogtam
KE:Szia..Martinus mar meselt rolad, eleg sokat-majd o is megolelt...
GA:Vegre egy kedves es aranyos lany..Becsuld meg Tinuskam...
En:Igen Tinuskam-mosolyogtam...
T:Megbecsulom..Es az az igazsag hogy eljegyeztem..De nyugi jo ideig nem lesz eskuvo...-nevette el a veget..
GA,KE:Gratulalunk..Nagyon orulunk a hirnek-majd megoleltek minket..Meg egy kicsit beszelgettunk majd jott Emma..
E:Eli alszol ma itt velem?
En:Hat ha a szuleid megengedik es az en szuleim is beleegyezenk akkor igen...
KE,GA:Reszunkrol rendben-felhivtam anyekat es megengedtek..mindenki elvegezte az esti rutinjat majd lefekudtunk aludni...En mar majdnem aludtam de Emma nem tudott aludni..
En:Mi a baj Emma?
E:Nem tudok aludni...
En:Akkor?
E:Mar tudom....
Remelem tetszik a folyti❤

miert_teszed_ezt_velemWhere stories live. Discover now