T:Nem..Eleg volt-majd felkapott menyasszony pozba es felvitt a szobamba..Levette a cipom majd lefektetett az agyra..Ezutan pedig magamhoz huztam es megcsokoltam..Majd elkezdtem levenni rola polot..
T:Eli..Ne..
En:Miert?...Tudom hogy akarod...
T:De te nem...Ha jozan lennel nem akarnad..
En:Es ha igen?
T:Tudom hogy nem..Mert nem olyan vagy..-ekkor elkezdtem nevetni..Nem tudom miert..ugy latszik ha iszok akkor csak nevettek...Majd ezutan mar semmire se emlekszek....
~Martinus szemszoge~
Nem tehettem meg..Mert akkor orokre megutalt volna engem..Mert jozanul nem akarta volna..Igy nem tehettem meg...Nehezen de uralkodtam magamon..Azt vettem eszre hogy Eli nevett..Ezutan pedig elaludt...Megpusziltam a homlokát majd visszamentem a buliba..Meg mindig tancoltak...
D:Hol van Eli?
En:Alszik...Kicsit sokat ivott..-ezutan nem sokkal vege lett a bulinak...mindenki elment aludni ahogy en is..bementem Eli szobajaba aki teljesen elfoglalta az egesz hazat es edesen szuszogott..nem tudom miert de mosolyogni kezdtem..Bementem a szobamba es elaludtam..
~Reggel~
Reggel semmire nem emlekeztem semmire es nagyon fajt a fejem...Meg az a szerencse hogy vasarnap van..egy ideje ulok az agyon es gondolkozok hogy mi tortent tegnap...Majd bejott Tinus en pedig a takarom ala bujtam...
T:Te mit csinalsz?-nevetett
En:Szegyenlem magam-motyogtam a takaromba....
T:Miert?
En:Mert semmire se emlekszek a tegnap estebol-mondtam meg mindig elbujva..
T:Hat le akartal velem fekudni-nevetett...
En:Uristen.Hogy lehetek ekkora rib*nc..
T:Nem vagy az-huzta le a fejemrol a takarot..
T:Nem tettuk meg-mosolygot
En:Tenyleg?
T:Igen..Nem tortent semmi
En:Koszonom-o csak szorosan megolelt..
T:Nem kell semmit se megkoszonni...De nem tudtam hogy ennyit szoktal inni-nevette el a veget
En:Nem szoktam..Most ittam ennyit elszor..Most rugtam be eloszor-nevettem en is...
T:Es hogy erzed magad..
En:Faj a fejem..
T:Ez van ha sokat iszol..
En:Te miert nem ittal?
T:Mert ha en is iszok akkor tudtam hogy megtortent volna..Es en azt nem akartam...Mert tudtam hogy jozanul mashogy gondolnad..
En:Koszi..megegyszer
T:Most zuhanyozz le es oltozz fel...egyebkent lesz egy meglepetesem..
En:Mi?
T:Az meglepetes-mosolygot majd kiment ezutan en lezuhanyoztam, feloltoztem majd lementem a konyhaba..A tobbiek ott voltak es reggeliztek...
Tobbiek:Jo reggelt
En:Jo reggelt-majd megreggeliztunk..Ezutan pedig megneztunk egy filmet...
T:Eli...18:00-ra jovok erted es elviszlek valahova..
En:Hova?
T:Az meglepetes...
~Egy kis ido ugras~
Mar 16:00 ora elmult ezert elkezdtem keszulodni...lezuhanyoztam hogy ne legyek faradt mert eleg faradt voltam...Feloltoztem es sminkkeltem, mire vegeztem mar 17:55 volt ..Lementem a nappaliba ahol megpillantottam Tinust es egy szall voros rozsa volt a kezebe...
Remelem tetszik a folyti❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤