5.resz

174 9 0
                                    

Osszetort a szivem..De miert?..Szeretem?..A konnyeimmel kuszkodve ultem le...Becsengettek Martinus pedig ugy ult le mellem mintha semmi sem tortent volna..Nem szoltam hozza sot ra se neztem..
T:Most mi a baj?
En:Te normalis vagy?..Meg azt kerdezed mi a baj amikor most csokoloztal Stellaval..De nincs baj..Komolyan..
T:Bocsi..De..
En:Semmi de-vagtam bele a szavaba..O pedig nem szolt tobbet...kicsongettek es kimentunk szunetre de meg mindig a konnyeimmel kuszkodtem..Kira es Dassi probaltak vigasztalni...Majd odajott egy lany..
?Sziasztok Dorina vagyok
En,K,D:Szia (D=Dorina, osztalytars)
D:Ne torodj Martinussal o egy valodi bunko..Mindig ezt csinalja..-mosolygot
En:Koszi, kedves vagy-mosolyogtam en is..
En:Egy uj baratnovel gazdagodtunk..Vagyis remelem..
D:Igen..-becsengettek es mentunk orora..Tovabbra se szoltam Tinushoz...Mar vege lett a tanitasnak es megyek ki a terembol amikor valaki visszahuz es bazarja az ajtot..Martinus volt az..
En:Mit akarsz?-flegmaztam
T:Bocsanatot szeretnek kerni..Kerlek bocsass meg...Szent a beke?-olyan cukin mosolygot nem tudtam nemet mondani..
En:Hmmm..Jol van-majd kozeledni kezdett de elloktem magamtol..
En:Azt mar nem-majd kimentem..majd hazaindultam..
~Otthon~
Megirtam a hazifeladtatom majd zenet hallgattam amikor meghallottam anya hangjat
A:Gyere le kicsim kerlek-lementem
A:Egy ideig valaki vagyis valakik itt fognak nalunk lakni mert a szuleik elutaztak..Mar itt is vannak-ekkor megpillantottam.....
Remelem tetszik a kovi resz❤

miert_teszed_ezt_velemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora