19.resz

124 7 0
                                    

T:Akkor jo..Jo ejt Eli-majd megpuszilta a homlokom..
En:Jo ejt..-majd elaludtunk...
~Reggel~
Koran keltem mert nem tudtam aludni csak arra tudni gondolni hogy szakitom Tinussal..elmentem zunanyozni, feloltoztem , majd lementem elkezdtem kesziteni a  reggelit...Amikor keszen lettem akkor  jottek le a tobbiek..
En:Jo reggelt..
Tobbiek:Jo reggelt-Tinus meg akart csokolni de elforditottam a fejem..
T:Most mi a baj?
En:Semmi-mondtam egy kicsit flegman..Nagyon nehez igy beszelnem vele..megreggeliztunk majd mentunk is a suliba..
~A suliba~
Egesz nap alig szoltam Martinushoz, es nem engedtem hogy megcsokoljon...Leonard ujra megfenyegetet hogy mar ideje lenne szakitanom..Nem akarom de meg kell tennem, nem akarom hogy baja essen..Vege lett a sulinak es hazamentunk..
~Otthon~
Nem foglalkoztam senkivel es semmivel..Bementem a szobamba es gondolkozni kezdtem hogy hogyan szakitsak Tinussal...
~Martinus szemszoge~
Eli tegnap ota nagyon furcsa..Nem beszel velem, es meg se csokolhatom..Nem ertem..De beszelek vele..
~Eli szemszoge~
T:Eli..Valami baj van..Tudom..
En:Martinus szakitani akarok veled..-mondtam konnyes szemmel
T:De miert?
En:Mert mar nem szeretlek-kiabaltam
T:Ahogy szeretned-kiabalt majd bevagta maga utan az ajtot...Ez nekem nagyon faj..De nem tehetem mast..
~Martinus szemszoge~
Hat legyen ha ezt akarja...En akkor beken hagyom...Nem birtam otthon vagyis Elinel maradni igy elmentem setalni...vettem magamnak egy uveg italt..amit megittam es egy ,,kicsit" reszeg lettem tole...majd keso este hazamentem..
~Eli szemszoge~
Mar eleg keso van de Martinus meg nem jott haza...mar a tobbiek reg aludnak..Ugydontottem elmegyek zunanyozni ezutan felvettem a pizsamam es lefekudtem de nem tudtam elaludni ahoz tulsagosan aggodtam Martinusert..Majd arra lettem figyelmes hogy a valaki bevagta maga utan a bejarati ajtot..Lementem es meglattam Martinus aki reszeg volt..
En:Martinus miert ittal?
T:Nincs hozam semmi kozod-flegmazot majd elindult fel a lepcson de segitenem kellett neki mert alig tudott megallni a sajat ket laban..Felvittem a szobajaba majd ott lefekudt az agyra..Levettem a cipojet es a polojat mert nagyon meleg volt...
En:Miert tetted ezt?
T:Mert kibaszottul szeretlek azert...
En:Most pihenj csak..-majd megpusziltam az arcat es elindultam..
T:En kurvara szeretlek...- ezt mondta mielőtt  elaludt..En konnyes szemmel mentem vissza a szobamba..Lefekudtem majd nehezen de elaludtam...
Remelem tetszik a folyti ❤

miert_teszed_ezt_velemOù les histoires vivent. Découvrez maintenant