Lehallkitottam a zenet majd elaludtam....Kb.18:00-kor ebredtem fel, elmentem zuhanyozni ezutan felvettem a pizsamam, lefekudtem es probaltam aludni de nem sikerult..Majd azt vettem eszre hogy nyilik az ajto es Martinus lepett be rajta..Gyorsan becsuktam a szemem es alvast szinleltem,odajott az agyamhoz es leult...
T:Tudom hogy nem alszol-mondta mikozben a hajam simogatta..majd megpuszilta az arcom amier elmosolyogtam magam..
T:Tudtam..
En:Martinus..Tenyleg rib*ncnak tartasz?
T:Nem-hajtotta le a fejet..
En:Akkor miert mondtad azt?-kerdeztem konnyes szemmel
T:Mert Emilia meglatott minket..
En:Es ezert kellett ezt mondanod?-kibaltam..
T:Sajnalom..Eli mit csinaltal-fogta meg a kezem
En:Semmit-huztam el a kezem
T:Mondd el-mondta hangosabban, nem mondtam el...
T:Mondd mar-kiabalt
En:Nem-ekkor megfogta a kezem es levette a kotest...
T:Mar megint...De ugye jol vagy?
En:Jol vagyok de ez teged nem erdekel-flegmaztam...
T:Ezt honnan veszed?
En:Hadd gondolkozak...Peldaul mert amikor szaktottal velem mar masnap egy masik lanyt kerestel...vagy mert megsem hallgattal hogy hogyan tortent az a csok Leonarddal amikor egyebkent en nem csokoltam neki vissza es meg sorolhatnam-mondtam a veget mar sirva..
T:Miert mi tortent ?..lattam amit lattam...De hallgatlak..
En:Az hogy Leonard odajott es azt mondta hogy beken hagy de hirtelen megcsokolt...De te nem lattad az elejetol a beszelgetest es meg se hallgattal inkabb egy masik lannyal vigasztalodtal..
T:Sajnalom..Sajnalom hogy nem hallgattalak meg es az Emilias dolgot..De en nem szeretem..
En:Meg is vele vagy
T:Sajnalom, en teged szeretlek csak teged..de tudom hogy te mar nem szeretsz..
En:En szeretlek..
T:Szakitok Emiliaval...
En:Te tudod-flegmaztam..
T:Kerlek bocsass meg...Bunko voltam..es sajnalom..
En:De nagyon fajt hogy nem hallgattal meg..
T:Kerlek bocsass meg...Nagyon szeretlek...Na mit valaszolsz?...Leszel ujra a baratnom?
En....
Remelem tetszik a kovi resz❤
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤