45.resz

102 4 5
                                    

En:Nagyon finom..-megvacsoraztunk majd leultunk a kanapera a nappaliba es elkezdtunk nezni egy filmet...
~Martinus szemszoge~
A film kozepenel  Eli elaludt..Nem akartam felebreszteni..Megpusziltam a homlokat es tovabb neztem a filmet..mar vege a filmnek de Eli meg mindig alszik..Felvettem menyasszony pozba es felvittem a szobaba..Majd laraktam az agyra..Elmentem zuhnyozni..Ezutan pedig visszamentem Elihez..Lefekudtem melle es hamar el is aludtam...
~Nina szemszoge~
Reggel az agyban ebredtem..Az utolso amire emlekszem hogy Tinussal filmet neztunk..Ekkor Tinus elkezdett mozgalodni..
T:Jo reggelt-majd megcsokolt amit visszonoztam..
En:Jo reggelt..Hogy kerultem ide?-nevettem el a a veget..
T:A film kozben elaludtal..Nem akartalak felebreszteni ezert felhoztalak..-en csak mosolyogtam..ezutan elmentem zuhanyozni..Feloltoztem..ezutan Tinus is lezuhanyozott..Majd lementunk reggelizni..
En:Mit kersz reggelire?-mosolyogtam..
T:Palacsintat-mosolygot..Elkeszitettem a reggelit..Megreggeliztunk..majd ugydontottunk elmegyunk setalni...Setaltunk az erodben amikor Tinus hirtelen eltunt..
En:Martinus?-kiabaltam de semmi valasz..
En:Tinus..Hol vagy?-ekkor ket kart ereztem a derekam korul..Nagyon megijedtem..
T:Megijedtel?-nevetett..
En:Igen..-nevettem en is..
T:Tudod hogy szeretlek?-mosolygot..
En:Nem is tudom..-ekkor megcsokolt..Ami elegge hosszura sikeredett..Majd tovabb setaltunk..Ezutan visszamentunk a fahazba..Majd nem sokkal kesobb elindultunk Tinuseknal...
Remelem tetszik a folyti❤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

miert_teszed_ezt_velemWhere stories live. Discover now