18.resz

128 8 2
                                    

Fajt a kezem de nem erdekelt nem fajdalomtol sirtam hanem attol hogy mit fog tenni Leonard..ezutan kepszakadas...
~Martinus szemszoge~
Ugydontottem felmegyek Elihez..Bementem a szobajaba de nem volt ott ezert a furdobe indultam, bementem majd meglattam Elit ahogy az egesz keze tiszta ver..Es eszmeletlen...Odamentem hozza majd magamhoz huztam..es kitort belolem a siras..lekezeltem a kezet mert nem hagyhattam ugy ezutan felvettem menyasszony pozba majd visszavittem a szobaba..Leraktam az agyra..majd leultem melle..
En:Eli..Kerlek ebredj fel..Szeretlek-par perc mulva felebred..
~Eli szemszoge~
A szobamban ebredtem..
T:Eli jol vagy?
En:Igen
T:Miert tetted?
En:Mert rettegek attol hogy Leonard mire keszul..
T:En megvedelek..De most probalj meg aludni..en pedig igy is tettem..
~Reggel~
Mire felebredtem mar mindenki ebren volt, gyorsan lezuhanyoztam majd feloltoztem ezutan lementem a tobbeikhez..A fiuk fel voltak progve mert meccsuk lesz..megreggeliztunk majd elindultunk suliba..
~A suliban~
Mar Martinusek meccse lesz es persze hogy Leonardek ellen jatszanak szuper...Elkezdodott a meccs nagyon jol megy a fiuknak..mar egy ideje folyik a merkozes amikor Leonard ellokte Martinust...meg mindig a foldon van, a csapattarsai es az orvos odafutottak hozza ahogy en is...(O=orvos)
O:Jol van?
T:Igen
En:Martinus jol vagy?
T:Nincs semmi bajom.
O:Tudja folytatni?
T:Igen-majd felallt es folytatta a meccset amit meg is nyertek..Meg szerencse hogy nem lett baja..Gratulaltunk a fiuknak majd hazamentunk..
~Otthon~
Otthon csak pihentunk...sokat nevettunk es beszelgettunk..Jol elvoltunk amikor kaptam egy uzit Leonardtol..Hogy menjek a suli ele mert ha nem nagyon megbanom..
En:Mindjart jovok..Csak elmegyek nutellaert-mosolyogtam
T:Ilyenkor?
En:Igen..Nekem most kell..-nevettem
T:Megyek veled..
En:Nem kell..Maradj itt addig csinald meg a hazifeladatod amit eddig lusta voltal
T:Oke..De siess-en csak bolintottam majd elmentem..
~A suli elott~
En:Mit akarsz?
L:Szakits Martinussal mert ha nem meg baja esik...Meg nagyobb baja..erted ugye?..-nem akarom hogy miattam baja essen..
En:Jo rendben csak ne bantsd ot..holnap szakitok vele-konyesedett be a szemem
L:En is igy gondoltam-majd elment es en is elindultam..Vettem nutellat majd hazamentem
~Otthon~
Keso este ertem haza..Elkezdtem enni a nutellamat..hogy ne legyen gyanus hogy megvettem es nem is eszek belole..majd elmentem zuhanyzoni,.utana Tinus is elment..Ezutan lefekudtunk aludni...
T:Valami baj van?..Latom hogy valami nem oke
En:Nincs semmi..Csak faradt vagyok..
T:Akkor jo..Jo ejt Eli-majd megpuszilta a homlokom..
En:Jo ejt..-majd elaludtunk...
Remelem tetszik a folyti❤️

miert_teszed_ezt_velemWhere stories live. Discover now