Majd lezuhanyoztam majd lefekudtem aludni de nehezen tudtam csak elaludni mert csak a holnapra tudtam gondolni..
~Reggel~
Szokasomhoz hiven elaludtam igy nagyon kellett sietnem hipergyorsan lezuhanyoztam, feloltoztem addigra mar Dassi vart ram felvettem egy almat es mar indultunk is...
~A suliban~
Csongetes elott odaertunk, jott az osztalyfonok majd bementunk a terembe..(Ofi=osztalyfonok)
Ofi:Sziasztok gyerekek..Lesz ketto uj osztalytarsatok...Kerlek mutatkozatok be..
En:Sziasztok Eli vagyok 1 honapja koltoztem ide a csaladommal Magyarorszagrol szeretek enekelni es rajzolni..
D:En Dassi vagyok eddig is itt laktam csak eljottem a regi sulimbol en is szeretek enekelni..
Ofi:Koszonjuk szepen..Eli te ulj le a kozepso padsor utolso padjahoz Dassi te pedig az elotte levohoz..lesz padtarsatok de lehet ma nem jonnek iskolaba..-bolintottunk majd leultunk, semmit nem csinalunk,osztalyfonoki ora van csak beszelgettunk..Amikor hirtelen ket fiu lepett be az ajton..
?Jo reggelt elnezest a kesesert-majd meglattuk oket hogy kik azok, Dassival egymasra neztunk
Ofi:Ti mindig kestek Gunnarsen..Uljetek le-meglepetesemre Martinus Gunnarsen lett a padtarsam, Dassi pedig Marcussal ult..
T:Szia..Bocsi a tegnapiert hogy felloktelek
En:Szia..Te voltal az?
T:Igen, bocsi
En:Ezt nem hiszem el..Nem hittem hogy ilyen bunko vagy..
T:Bocsass meg kerlek..
En:Rendben-mosolyogtam ekkor megszolalt a suli ribije aki az osztalytarsam(onnan tudom hogy o az mert latni rajta)..
?Nezd mar az uj csajt mar is rahajt Titikere-flegmazott en csak hallgattam nem akartam az elso nap balhet..Kicsongettek es kimentunk szunetre..Dassival beszelgettunk amikor az a lany odajott hozzank es lattam hogy Tinus jol megnezte a lanyt..Remek neki is a ribik jonnek be..(Stella=S az a lany)
S:Szia kis csaj..Csak azt akarom elmondani hogy ne hogy azt hidd hogy Titikenek pont te kellennel..Soha nem kezdene veled..-raneztem Martinusra aki nevetett rajtam nem Tudom miert de nagyon rosszul esett, elsirtam magam es elfutottam...
Remelem tetszik a kovi resz😊❤
أنت تقرأ
miert_teszed_ezt_velem
عاطفيةEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤