Az uj osztalytarsunk nem mas mint Emilia..
Ofi:Mutatkoz be kerlek-mosolygot
Em:Emilia vagyok 16 eves nem reg koltoztem Troforsba a csaladommal..Szeretek tancolni..Szerintem ennyi eleg is..
Ofi:Rendben, ulj le oda-mutatott a kozepso padsor masodik padjara, Emilia leult es folytatodott az ora..vege lett es kimentunk szunetre Martinust korbe fogtak ujra a lanyok Emiliaval egyutt..Megcsokolta Tinust o pedig vissza csokolt neki..Nekem pedig konnyek szoktek a szemembe..(Do=Dorina)
Do:Gyere menjunk
D:Nem kell ezt vegig nezned.
K:De azert nem kellenne ennyire erzeketlenek lennie..
Do:Mert bunko..
En:Nincs semmi baj..-becsengettek es bementunk az orara..Leultem Tinus melle..az oran Martinus ujra megfogta a combom es elkezdte simogatni de en elloktem a kezet..
En:Hagyj mar-suttogtam
T:Nem-mondta hatarozottan (Ta=tanar)
Ta:Gyerekek nekem el kell mennem..Ne legyen semmi balhe-majd elment..Martinus pedig felallt es odament Emiliahoz es megcsokolta szinte fel faltak egymast..En inkabb kimentem a folyosora es leultem a padra...majd valaki leult mellem..Tinus volt az..
T:Csak nem faj hogy Emilia a baratnom?
En:Chh..nem..
T:Nem ugy latszik-majd kozeledni kezdett en pedig tavolabb ultem de a derekamnal fogva visszahuzott es megcsokolt nem tudom miert de vissza csokoltam...
Em:Ezt hogy tehetted Martinus-kiabalt..
T:Emilia..Eli csokolt meg..Ugye hiszel nekem?..
Em:Hiszek neked-majd megcsokolta..
T:Ne torodj Elivel o egy rib*nc-ez az egy szo annyira fajt szinte utott..Sirva elfutottam...irtam az ofinak hogy nem erzem jol magam es hazamentem azt mondta jol van...
~Otthon~
Bezarkoztam a furdoszobaba..Es megjobban sirni kezdtem..Nem hiszem el..Tenyleg ribinek tart?..Ez nagyon faj?..Megfogtam a penget es nehany kisebb vagast ejtettem a karomon majd lekezeltem, ezutan lementem a konyhaba egy ujabb uveg nutellaert..Bezarkoztam a szobamba..ful hangeron elkeztem szormoru zeneket hallgatni es ugy ettem a nutellamat..Es kozben zokogtam...Mostanaban a nutella a ,,legjobb baratom"...ezutan ugy dontottem alszok egy kicsit igy addig se gondolkozok Martinuson...Lehallkitottam a zenet majd elaludtam....
Remelem tetszik a folyti❤️
YOU ARE READING
miert_teszed_ezt_velem
RomanceEli elete teljesen megvaltozik amikor az elete reszeve valnak a Gunnarsen ikrek... Lesz szerelem, hazugsag, csalodas, osszetort sziv, penge, stb... Remelem tetszeni fog a sztori😊❤