9.resz

155 7 0
                                    

Megirtam a hazifeladatom..amire este lett..elvegeztem az esti rutinom majd lefekudtem aludni es egy kis ido mulva el is aludtam..
~Reggel~
Arra ebredtem hogy valaki simogatja az arcom..
T:Jo reggelt..Sajnalom a tegnapit..
En:Neked is..Es semmi gond..de most megyek zuhanyozni..
T:Megyek veled..-majd elkezdett kozeledi en pedig  megfogtam az outfit-em(amit este kivalasztottam)..majd a furdo fele vettem az iranyt..
T:Akkor mehetek?
En:Nem-majd bementem es bezartam az ajtot..Gyorsan lezuhanyoztam es feloltoztem majd megreggeliztunk es elindultunk a suliba..
~A suliban~
Az orak szokasosan teltek,az egyik szunetben egy osztalytarsam akit Leonardnak hivanak odjott es elkezdett  velem beszelgettni..(L=Leonard)..
L:Szia Eli..Mizu?
En:Semmi..Veled?
L:Semmi..Mi tortent a kezeddel?-kerdezte aggodoan...
En:Semmi kulonos..Ne torodj vele-mosolyogtam erre megfogta a kezem
L:Nem szeretnem ha bajod essne-majd megolelt ekkor odajott Martinus..
~Martinus szemszoge~
Szunetben egyszer csak meglattam hogy Leonard oda megy Elihez es elkezd vele beszelgetni...majd megfogta a kezet erre felment bennem a pumpa..Aztan megolelte..Odamentem.
~Eli szemszoge~
T:Hagyd beken-kiabalt ra, nagyon odiges volt
L:Miert?..Ki o neked?-flegmazott
T:A baratnom..Ugyhogy hagyd beken-erre Leonard elment..
T:Egyszer meguttom ezt a gyereket-mondta idegesen
En:Mar megint feltekeny vagy..Miert mondtad ezt?..En nem ertem..Mi egyutt vagyunk?
T:....
Remelem tetszik a kovi resz❤

miert_teszed_ezt_velemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang