פרק 28 - סודות נחשפים

2.2K 80 734
                                    

פרק 28 – סודות נחשפים

אפריל 2000

דראקו הרים את מבטו מהסקיצה שלו כשהארי נכנס לחדר. "איך היה?" הארי היה בקדוש מונגו לבדיקת הערכה. הם לקחו כמה שבועות הפסקה מהזיכרונות כדי לתת לשניהם את האפשרות לנוח ולהתכונן לקראת הזיכרונות הבאים. הזיכרון הבא יהיה של המשימה השלישית ושל המוות של סדריק. אף אחד מהם לא רצה לחיות את זה שוב בפרטי פרטים בזיכרון. דראקו הציע לדלג על זה אבל המרפאות התעקשו שעל מנת לרפא את האריגה של הארי הם יזדקקו לכמה שיותר זיכרונות.

הארי משך בכתפיו והתיישב על משענת הכיסא של דראקו. "הן חושבות שזה נראה אותו הדבר, שזה אומר שזה נראה בסדר."

"אז אנחנו יכולים להמשיך בשבוע הבא?"

"הממ," הארי בחן את הסקיצה שדראקו עבד עליה. בסקיצה הופיע צ'ארלי באמצע מכלאה במערת דרקונים, "אני יכול להסתכל?"

דראקו היסס ואז הושיט להארי את מחברת הסקיצות שלו. הארי בחן את הציור בזהירות, "זה מדהים. הפרטים כל כך מדויקים."

"זיכרונות ההגיגית שסיימון הביא איתו חזרה היו מה שהייתי צריך כדי לבצע את הפרטים בצורה הנכונה."

הארי העביר את הדף לציור האחרון של דרקון זנבקרני שעף מעל צמרות העצים. דראקו שלף מתיבת האומנות שלו סכין השחזה כדי לחדד את העיפרון שהשתמש בו. הארי המשיך לדפדף והתנשם בחדות ודראקו ידע על איזה דף הוא הסתכל. הוא העז והציץ בהארי. הוא בחן את הדף בזהירות.

"לא חשבתי ש.. הייתי צריך," הארי אמר באיטיות. הוא הראה את הדף לדראקו, "אני מניח שלא חשבתי על העובדה שאתה צריך לצייר אותו."

"די קשה להתעלם מהעובדה הזו מאחר והוא הדמות הראשית בסיפור." דראקו אמר ביובש. הוא הציץ בדף. זה היה הדף שייחס לצ'ארלי וויזלי. הוא צייר עשרות פנים של צ'ארלי עם הבעות שונות כך שהוא יהיה עקבי במהלך כל הספר.

"כן, אבל חשבתי יותר על הציורים של הדרקונים, אני..." הארי הרים את מבטו אל דראקו ואז החזיר אותו אל המחברת. "שנוותר על זה? אנחנו יכולים להגיד שאנחנו לא רוצים לעשות את זה."

דראקו נענע בראשו, "לא בגללי, אני יודע שאתה כאן איתי. זה כל מה שמשנה."

"אתה בטוח?"

דראקו הנהן, "אני בטוח. לא הייתי יכול לעשות את זה לפני שלושה חודשים. זה כאב כשהייתי צריך לצייר אותו על הקיר. אבל עכשיו, עכשיו זה בסדר." הוא נשען קדימה ונישק את הארי, "וחוץ מזה, כשאני במצב רוח רע אני פשוט מצייר אותו עם אבעבועות וקרניים."

הארי נשען לאחור, "לא! אתה לא!"

"אני לא? תמשיך לדפדף עוד קצת."

הארי לקח ממנו חזרה את המחברת והתחיל לדפדף עד שהגיע לסקיצה של צ'ארלי שמילאה דף שלם. היו לו קרניים, אוזניים מחודדות ואבעבועות שמילאו את פניו. הוא החל לצחוק, "אתה מרושע."

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now