פרק 24 – עבר, הווה, עתיד
הארי עשה את דרכו באיטיות בשביל שמוביל אל המרכז. אחרי שבילה את הלילה בדבון, ואחרי שנשאר ער ודיבר עם הרמיוני, הוא הרגיש יותר טוב עם העובדה שהוא צריך להיפגש עם דראקו. הארי עשה את דרכו אל חדר האומנות ומצא את דראקו יושב ליד השולחן יחד עם קוסם אחר. שניהם הרימו את מבטם מהדפים שלפניהם כשהארי נכנס לחדר. "שלום, דראקו." הארי אמר בעצבנות קלה. דראקו נתן לו מבט בוחן והנהן. הקוסם השני היה בעל שיער שחור ועיניים כחולות, וכמו דראקו הוא לבש את המדים עם הסמל של המרכז עליהם.
שני הגברים נעמדו, "הארי, אני לא חושב שיצא לך לפגוש את דיוויד טיילור, יועץ האומנות שלנו. דיוויד, הארי פוטר. הוא נמצא יחד איתי בהנהלת במ"פ."
הארי לחץ את ידו של הקוסם שחור השיער, "נעים להכיר אותך, אדון טיילור."
"בבקשה, קרא לי דיוויד." הקוסם אמר בחיוך נעים, "תענוג לפגוש אותך."
"אני הארי. איך אתה מסתדר? אני מבין שאתה מקנדה."
"כן, אני מגיע מקולומביה הבריטית, אבל גרתי בניו יורק סיטי בשנתיים האחרונות כדי לסיים את ההכשרה שלי."
"ווילטשייר חייבת להיות שונה מניו יורק."
"זה ללא ספק אחד היתרונות שיש בתפקיד. יותר מידי אנשים שתקועים במקום אחד שם בניו יורק. אני אוהב את מה שיצא לי לראות מווילטשייר. אזורי הכפר היפיפיים, אני מחכה בקוצר רוח ללכת ולחקור את האזור בזמני הפנוי." הם דיברו יחד עוד כמה דקות, במשך כל הזמן הארי היה מודע לעובדה שדראקו בוחן אותו.
הוא הציץ לכיוונו של דראקו, "אתה מוכן להדרכה?" דראקו הנהן. הם אמרו לדיוויד להתראות ושניהם יצאו מהדלת. ברגע ששניהם היו מחוץ לדלת הארי פנה לדראקו.
"אני צריך להתנצל על אתמול, כשעזבתי." הוא לקח נשימה עמוקה, "זה היה ממש חצוף מצידי."
"אני יותר מודאג ממה שגרם לתגובה הזו. הכל היה נראה בסדר לפני שהלכת לדבר עם המרפאת מהקדוש מונגו." הארי הסתכל על דראקו, ברור שהוא יזהה את המדים של ווטסון.
"כן, אה, זו הייתה ווטסון. מקיין זימנה אותה כדי לדבר איתי. שום דבר חשוב."
"לא חשוב, אבל מספיק כדי לגרום לך לכעוס עליי ולטוס מפה כאילו סוהרסנים רודפים אחריך."
הארי נד בראשו, "בסדר. זה היה חשוב אבל אני לא מעוניין לדבר איתך בנושא. זה יותר טוב?"
"יותר אמיתי וכן. שזה מה שאני רוצה ומה שאני יכול לקבל." דראקו הסתכל עליו, "אתה עדיין רוצה לעשות את ההדרכה?"
"זה למה אני כאן."
"אני רואה שאפילו הסכמת ללבוש גלימות לשם האירוע." דראקו אמר, "אין בגדים מוגלגים להיום?"
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...