פרק 14 – מחשבות פולשניות
כיכר גרימולד
הארי הרגיש את עיניו של סיריוס עליו כשהם קיבלו את פניו של אדון וויזלי שחזר מבית החולים על שם מונגו הקדוש. סנייפ, שבדיוק סיים להתעמת עם הארי וסיריוס בנוגע לשיעורי הלטת הכרה כבר יצא מהחדר. סיריוס הניח את השרביט שלו בצד בחוסר רצון כשהמאסטר לשיקויים הלך. כל משפחת וויזלי זרחה באושר והארי הרגיש אי נעימות, כאילו הוא מפריע למפגש המשפחתי. הארי התחמק בשקט מהחדר ועלה לחדר השינה שחלק עם רון. הוא נשכב על המיטה ובהה בתקרה כשהוא מרגיש את משקלו של המטבע בכיסו. דראקו הצליח להתכתב איתו רק פעמיים בשבוע שעבר מאז חג המולד.
צליל של דלת נפתחת הבהיל אותו והוא הסתובב וראה את סיריוס בפתח הדלת. הוא מיהר להתיישב וסיריוס נכנס לחדר וסגר את הדלת.
"אני יודע לפי הדרך שאתה לא מוכן להסתכל לי בעיניים שאתה עדיין מתראה עם מאלפוי." סיריוס אמר והתיישב על המיטה של רון כשפניו אל הארי. הארי הרים את ראשו בהתרסה אך לא אישר או הכחיש זאת. למה סיריוס חשב שזה עניינו היה נשגב מבינתו.
"אתה דומה יותר לאבא שלך עם כל יום שעובר. ברגע שהוא החליט משהו שום דבר לא יכול היה לשנות את דעתו." סיריוס הרכין את ראשו מטה והסתכל על ברכיו, "אבל אני לא זוכר שהוא אי פעם הכניס את עצמו לסיטואציה כה מסוכנת."
"זה לא מסוכן. זו אפילו לא סיטואציה! אמרתי לך בקיץ שעבר, זה בסך הכל דראקו ואני." הארי מחה.
"רק אתה ודראקו, אה?" הוא הפנה את מבטו אל הארי. "ובכן, בעוד כמה ימים אתה תתחיל ללמוד שיעורי הלטת הכרה עם סוורוס סנייפ. אתה יודע מה זה אומר?"
הארי הביט בו מבולבל, "שאני צריך להעביר עוד כמה שיעורים כשסנייפ צועק עליי?"
"זה אומר, ילד מאוהב," סיריוס נהם, "שסוורוס סנייפ ישתמש בלחש לגילימנס עליך כדי להיכנס לך לראש. כמה זמן אתה חושב שייקח לו כדי לגלות עליך ועל מאלפוי."
הארי הרגיש כל טיפת דם מתנקזת מראשו. הוא הרגיש מרוקן וחש בחילה בו זמנית, "אוי, מרלין."
"הנה. זה מה שהיה צריך. סטירת מציאות לפנים שלך." סיריוס נהם, "מה אתה חושב שסוורמאוס יעשה כשהוא יגלה שאתה מזיין את בן הסנדקות שלו?"
הארי הביט בתחינה בסיריוס. "אתה חייב להוציא אותי מהשיעורים האלה."
"ואיך בדיוק אתה חושב שאני יכול לעשות את זה, כשאני תקוע פה בחור הגיהנום הזה?"
"אתה לא מבין! אם סנייפ יגלה שדראקו עבד עליו הוא הולך לכעוס עליו כל כך."
"מה זאת אומרת עבד עליו?"
הארי נאנח, "סנייפ יודע עלינו. הוא גילה את זה בשנה שעברה. היינו צריכים לביים ריב לפני כמה חודשים כדי שהוא יעזוב את דראקו במנוחה."
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...