פרק 10 - מסדר הכפפה

3.5K 116 1.1K
                                    

פרק 10 – מסדר הכפפה

הארי ירד בחיוך לארוחת הבוקר יום למחרת כשרון והרמיוני לצידו. הוא לא הרגיש ככה טוב מזה שבועות, הוא שרד את המשימה השנייה והוא חזר להיות יחד עם דראקו.

"אתה מזמזם?" הרמיוני שאלה כשהיא מביטה בהארי בעיניים פעורות.

"אני? אה, לא, אני לא חושב." הארי אמר בהסמקה.

"נשמע שזמזמת את צוללת צהובה." היא התעקשה. הארי השתעל בעצבנות.

"טוב, אה, אולי. את יודעת איך זה כששיר נתקע לך בראש..." הוא משך בכתפיו.

"מה זה צוללמשמו?" רון שאל תוך כדי לעיסת בייקון.

"תגידו, שמעתם מה קרה למאלפוי?" שיימוס נשען קדימה בהתלהבות. הארי סובב את ראשו בחדות לכיוון שולחן סלית'רין, דראקו לא היה שם. הוא הרגיש איך הדם מתרוקן לו מהראש.

"לא, מה איתו?" הרמיוני שאלה.

"מסתבר שהסלית'רינים לא אהבו את הרעיון של ההתנצלות שלו בפני האגריד וגרמו לו לעבור את מסדר הכפפה." שיימוס צחק בהנאה.

רון שאף אוויר בחדות ונענע את ראשו, "די אכזרי."

"מה? מה זה מסדר הכפפה?" הארי שאל בדאגה.

"עונש של טהורי דם. הוא היה צריך לעבור דרך כל הסלית'רינים ללא שרביט וכל אחד בתורו שלח לעברו קללה." הארי חש בחילה. הדביל הזה, האידיוט הזה.

"למה? למה שהם יעשו לו דבר כזה?" הרמיוני שאלה בבלבול.

"הוא המיט בושה על הבית. אני לא מבין אבל למה אם הוא הרגיש צורך להתנצל בפני האגריד, למה הוא עשה את זה בפני כל בית הספר? היה הרבה יותר בטוח בשבילו לעשות את זה בפרטיות," שיימוס אמר במשיכת כתפיים.

הארי הרגיש דביק מזיעה, הוא ידע למה דראקו עשה את זה. זו הייתה אשמתו. "הוא בסדר?"

"אני מניח שכן, הסלית'רינים זרקו אותו במרפאה מתישהו אחרי חצות." שיימוס עצר כשהארי נעמד, "לאן אתה הולך?"

הארי העביר את רגליו מעל הספסל והתכונן ללכת לכיוון המרפאה כשהוא הרגיש יד על הכתף. "בוקר טוב, הארי, ברכות על המשימה אתמול." עינייו החמימות והאפורות של סדריק נחו עליו.

"הו, תודה סדריק. גם לך, אני בדיוק – "

"רציתי לדבר איתך, יש לך כמה דקות?" סדריק הסתכל על הפנים שמסביב לשולחן גריפינדור וחייך בנעימות, "סיימת לאכול?"

"אה, כן. סיימתי לגמרי." הארי הנהן והסתובב ללכת.

"הארי, אתה אפילו לא התחלת לאכול!" הרמיוני קראה אחריו כשהוא התחיל ללכת. שני הבנים התעלמו ממנה ועזבו את האולם הגדול.

הארי פנה לסדריק בדאגה בשנייה שהם היו מחוץ לטווח שמיעה. "ראית את דראקו? הוא בסדר?"

"הלכתי לראות אותו ברגע ששמעתי." סדריק נענע בראשו, "כל מה שיש לי לומר זה שאני ממש שמח שלא שובצתי בסלית'רין. הם ממש הלכו על זה." הוא תפס בזרועו של הארי יותר חזק כשהוא ניסה לרוץ את כל הדרך למרפאה. "הוא יהיה בסדר, הדבר האחרון שהוא צריך זה שתבוא לראות אותו עכשיו. השמועה תתפשט ותגיע לסלית'רין."

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now