פרק 20 - משחק מחפשים

2.3K 96 554
                                    

פרק 20 – משחק מחפשים

15 בינואר, 1999

כשהוא ממתין יחד עם כולם בחדר הישיבות במשרד הקסמים, הארי סידר את הצווארון בגלימה הרשמית שלבש, מנסה לגרום לזה להרגיש פחות כמו לולאה. מולי רצתה להלביש עליו את הסיכה של המסדר אבל הוא סירב. הנוכחות שלו במסיבת העיתונאים הייתה הכרחית, אבל הוא לא רצה למשוך אליו יותר תשומת לב ממה שהיה צריך. עדיין היה קשה להאמין כמה מהר הדברים פעלו מאז ששמע לראשונה על ההצעה של המאלפואים שלושה שבועות קודם לכן.

הוא ישב במטבח במחילה לפני חג המולד, הרמיוני סיפרה לו על המרכז ושכנעה אותו להיפגש עם נרקיסה ועם המרפאת מקיין. הוא הופתע, היה המום אפילו, כשהבין כמה מחשבה הושקעה לתוך ההצעה למרכז דיגורי. לאחר שהקשיב למרפאת העדינה ולכנותה של נרקיסה מאלפוי, הוא מצא את עצמו מסכים שיש בכך צורך. לאחר מכן, במשך השבועות הבאים התחילו הפגישות עם מנהלי הקדוש מונגו, פקידי המשרד, הדיגורים, סיימון ווארד והמאלפואים.

בתחילה הוא סירב להכניס את דראקו לפגישות הללו, אבל לאחר שיחה נוקשה עם הרמיוני הוא נכנע לבסוף. הארי עדיין נמנע מכל קשר ישיר עם הסלית'ריני לשעבר. הוא ידע שלבלונדיני אסור לגשת אליו מתוך הסכם התנאי שלו, ולהארי לא הייתה שום כוונה להתחיל עמו בשיחה. זה לא מנע ממנו ללמוד את הבלונדיני כשהם ישבו באותו השולחן במשרד, יום אחר יום.

לא היה שום סימן לדראקו מאלפוי השחצן והיהיר שהוא זכר. המאלפוי הזה דיבר היטב, היה נעים והגיב לדעותיהם של אחרים אפילו כשהוא לא הסכים איתם. הארי תהה אם זה היה רק בגלל שנציגי המשרד והקדוש מונגו נכחו בפגישות. מאלפוי אף פעם לא הביט ישירות בהארי, כשהארי דיבר הבלונדיני תמיד השפיל את מבטו אל ידיו, לא אל הארי. מסיבה מסוימת ידיו ריתקו את הארי. מאלפוי כתב בידו השמאלית, אצבעותיו האלגנטיות והארוכות אחזו בעט נוצת עורב שחור, שנראה היה כי הוא ממש אוהב.

הארי נאלץ לדחות את חזרתו לרומניה, אבל לבסוף, בשבוע שעבר, כל הקבוצות המעורבות בתהליך הגיעו להסכמה משותפת שהובילה אותם לכאן; בהמתנה להיכנס לחדר העיתונאים של המשרד לשם מסיבת העיתונאים שתכריז רשמית על קרן 'בלק מאלפוי פוטר' ועל התוכניות למרכז דיגורי לריפוי.

הוא הביט הצידה וראה את הדיגורים ואת הוויזלים מדברים עם נרקיסה מאלפוי. כמה צעדים משם, כשגבו אל הארי, עמד דראקו מאלפוי. הארי ראה אותו נכנס לחדר כמה דקות קודם לכן כשהוא שקוע בשיחה עמוקה עם סיימון ווארד. הוא לבש את הגלימות הרשמיות שלו, בצבע כחול חצות וללא קישוטים נוספים. שיערו הקצר התכרבל ממש מעבר לקצה הצווארון הגבוה של גלימתו בסגנון שמעולם לא לבש בהוגוורטס.

לעומת זאת, שיערו של הארי היה קשור בקוקו הדוק. מולי רמזה בעדינות שאולי כדאי לגזור את זה, אבל הארי סירב. זו הייתה הקלה שהוא לא היה צריך להעיף כל הזמן קווצה סוררת של שיער מעיניו, והוא סוף סוף הבין שהעובדה שהוא מנסה להסתיר את הצלקת לא גורמת לאף אחד שלא לשים לב אליה. הוא צפה בזמן שסיימון הניח את ידו על זרועו של מאלפוי כשהוא ניסה להסביר משו, צפה כשהבלונדיני נשען קדימה כדי לשמוע מה יש לקוסם השני לומר. הרמיוני נעמדה לידו, "אתה בוהה." היא לחשה.

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now