פרק 15 - חלומות עתידיים
הם התעוררו בהתרסקות כשהספה השתנתה חזרה לספסל. הארי התגלגל ונפל בחוזקה על דראקו. הם הסתכלו אחד על השני וצחקו.
"זה עדיין לא קרה." דראקו גנח כששפשף את ראשו במקום שנחבט ברצפת האבן.
"לפחות אנחנו יודעים כמה זמן לוקח לזה עד שזה משתנה חזרה. כבר כמעט חצות." הארי התיישב בנוקשות. גופו כאב מהשכיבה על הספה הצרה.
"אני לא מאמין שנרדמתי, תכננתי להישאר ער. אנחנו חייבים לחזור למעונות. תהיה לך בעיה לחזור?" דראקו שאל, "אני יכול פשוט לומר שהייתי בסיור."
הארי משך בכתפיו, "אני אמציא משהו. רוב הסיכויים שכולם ישנים עכשיו."
"אתה בסדר?"
"בנוגע לסנייפ ולכל השאר?" הוא הנהן, "כן, אני מניח שכן."
"טוב, למזלנו חופשת הפסחא עוד מעט מתחילה ואנחנו לא נצטרך לראות אותו למשך שבוע. זה ייתן לו קצת זמן להירגע."
הארי צפה בזמן שדראקו סידר את הגלימות. "לגבי פסחא, אתה חייב לחזור הביתה? אתה לא יכול להישאר כאן? רוב תלמידי השנה החמישית נשארים כדי ללמוד לבגרויות." הארי אמר בזהירות. הוא לא רצה לחזור על הריב שהיה להם לפני חופשת הקיץ בשנה שעברה, אבל הוא גם לא רצה שדראקו יחזור לאחוזת מאלפוי.
"אני חייב," דראקו לא הסתכל עליו אלא על ספרי הלימוד שהכניס לתיק, "אמא שלי, אני חייב לוודא שהיא בסדר."
"היא לא יכולה לעזוב?" הארי שאל, "מה אם תיפגש איתה בלונדון איפשהו?"
"כאילו שאבא שלי ייתן לה לצאת משדה הראייה שלו." דראקו צחק במרירות, "הפעמים היחידות שהיא יכולה ללכת זה אחרי שהוא שם עליה מעקב כדי שיוכל לדעת איפה היא נמצאת בכל זמן."
"אבל אתה לא יכול לבקש עזרה?" הארי שאל בשקט.
"ממי? סנייפ? דמבלדור? סנייפ לא יניף אצבע עכשיו ודמבלדור אינו. וגם אם יכולתי, אמא הייתה מסרבת. ניסיתי בשנה שעברה למרות שזה היה כמעט בלתי אפשרי לדבר איתה לבד. לאבא תמיד יש גמדון בית שמשגיח עליה. הוא אומר שזה כדי שהוא יהיה שם לכל דבר קטן שהיא תצטרך אבל אני יודע שזה כדי שהוא יוכל לרגל עליה."
"ומה אם הם לא יתנו לך לחזור? או שהם ינסו משהו? אם וולדמורט רואה לתוך הראש שלי באותה תדירות כמו שאני רואה לתוך שלו..."
"אנחנו לא יודעים את זה, לא בוודאות. וחוץ מזה, מה הכי נורא שהם יכולים לעשות לי?" דראקו משך בכתפיו. "אבא אולי מתייחס אליי ואל אמא כמו הצעצועים שלו שהוא יכול לשחק בהם, אבל הוא לא ייתן לאף אחד אחר לגעת בנו."
"ומה בנוגע לדודה שלך ובעלה? הם משפחה והם... איומים." הארי שאל בשקט, "ראיתי מה הם עשו להורים של נוויל."
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...