פרק 16 – קשר גורדי
בלילה הראשון שהארי הגיע לדרך פריווט הוא שחרר את הדוויג מהכלוב ופרק את המזוודה. הוא היה מודע למטבע ששמר בכיס וחיכה שיתחמם כשדראקו ישלח הודעה. דוד ורנון התעלם ממנו לחלוטין בארוחת הערב ומלבד רשימת מטלות שקיבל מהדודה פטוניה, היחס שלה אליו היה זהה. דאדלי היה בחוץ איפשהו עם החברים שלו. ברגע שהוא סיים לשטוף את הכלים הוא עלה חזרה לחדרו. דראקו אמר שהוא ישלח לו הודעה ברגע שהוא יוכל וכבר עברו כמה שעות. כשהשעון הצביע חצות הארי הסתובב במיטה ונרדם כשהוא מחזיק חזק את המטבע בידו. הוא התעורר בבוקר ובדק את פני המטבע אבל לא הייתה הודעה. הוא נכנס לשירותים והשפריץ מים על פניו. אין סיבה לדאגה, הוא הרגיע את עצמו. הוא ירד למטה והתחיל לבצע את המטלות בבית. דודה פטוניה תמיד ביטלה את שירותי הניקיון בקיץ. אין טעם לבזבז כסף כשהארי יכול לעבוד בחינם.
מעת לעת במהלך היום הוא שלף את המטבע ובדק אותו. עדיין אין שום הודעה. בכל פעם הוא נתן למטבע ליפול חזרה אל תוך כיס המכנס הגדול שהיה שייך לדאדלי. הוא השאיר את כל הבגדים שדראקו נתן לו לחג המולד בחדר הלוקרים. כשהוא הסתכל על המכנס שהיה גדול עליו בכמה מידות הוא חשב על כמה דראקו היה שונא לראות אותו לבוש כמו שהוא עכשיו. רק עוד שמונה שבועות, הוא אמר לעצמו. הוא יכול לשרוד שמונה שבועות בלי דראקו. הוא הרגיש את משקלו העדין והמרגיע של השרשרת סביב צווארו.
בבוקר השלישי שהוא התעורר ללא הודעה מדראקו הוא זרק את המטבע בתסכול לקצה השני של החדר ומיד קפץ מהמיטה לכיוון שהמטבע נפל, מאחורי שולחן העבודה. זה היה יותר נורא, הוא הבין לפתע, שיש להם איך לתקשר אבל שהוא לא מקבל שום הודעה. בקיץ שעבר הוא לא היה כה חרד, הוא ידע שהוא לא ישמע מדראקו בכלל. זה לא ביג דיל, הוא אמר לעצמו. דראקו כנראה נהנה מהזמן שיש לו עם אמא שלו בלי לדאוג מכך שאבא שלו בבית.
ארבעה ימים לאחר מכן הארי היה בגינה והוא קילל בכעס כשהמגרפה הפילה את חבילת העיתונים שהייתה ליד. הוא היה צריך לסיים לגרוף לפני שהדוד ורנון יחזור הביתה. הוא הניח את המגרפה והחל לאסוף את העיתונים כשהמילה ווילטשייר תפסה את עינו. הוא מיהר לפתוח את העיתון והתיישב על הקרקע כשקרא את הכותרת: 'נעלם: הנער השלישי שנעלם בווילטשייר'.
הוא סרק במהירות את הכתבה ונאנח בהקלה כשהגיע לתיאור של שלושת הנערים. כולם שחורי שיער ואף אחד מהם אינו בלונדיני. הארי ידע שזה שטותי. שאפילו אם דראקו ייעלם הוא לא יקרא על זה בעיתון מוגלגי אבל זה ניחם אותו לדעת שמי שרודף אחרי נערים לא ירדוף אחרי אחד בלונדיני כמו דראקו. הארי מיהר לסדר את העיתונים בערימה וחזר אל הגינה. בפעם הראשונה הוא הודה על כל העבודה שהדארסלים הכריחו אותו לבצע. זה עזר לו להסיח את דעתו מדראקו.
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...