פרק 26 – מעבר לקיר
הם נחתו במערבולת צבעים בסמטה. היה מעט שלג על הקרקע ורוח קרה שרקה בסמטה. הארי שחרר את האחיזה שלו על מותנו של דראקו, אבל השאיר שם את היד. "למה שלא נשתה בראש החזיר לפני שנלך? אני אשלח פטרונוס למקגונגל כדי להזהיר אותה שאנחנו מגיעים."
"ראש החזיר?" דראקו נענע את ראשו, "לא, לא שם."
"למה לא?" הארי הביט בו בבלבול.
דראקו הסתכל עליו כאילו התשובה הייתה ברורה. "אבפורת' דמבלדור."
"אבפורת' הוא אדם טוב."
"הלכתי למשפט בגין ניסיון רציחה של אח שלו, הארי!"
"אבל הוא שמע את האמת כמו כולנו, וחוץ מזה, הוא ידע שאח שלו גסס – "
"אני עדיין – "
"סמוך עליי, זה יהיה בסדר. אבפורת', יותר מכל אחד אחר, מבין את השדים של אחרים." הארי אמר. הוא שלף את שרביטו ויצר את הפטרונוס שלו, האייל מיהר לצאת מהסמטה ודהר לכיוון טירת הוגוורטס. "קדימה."
דראקו נכנס בהיסוס אחרי הארי, אבפורת' דמבלדור הרים את מבטו כשהם נכנסו.
"הארי. לא חשבתי שנראה אותך בזמן הקרוב."
"היי , אבפורת', אתה זוכר את דראקו?"
"בטח. דראקו מאלפוי." אבפורת' הנהן. "מה הרעל שלך?"
דראקו התכווץ והיה במרחק של שנייה מלהסתובב ולצאת מהדלת, אבל הארי החזיק את היד שלו ולא נתן לו לעזוב, "לא מצחיק, אבפורת'. שנינו ניקח וויסקי-אש של אוגדן."
אבפורת' הצביע על שורה של כיסאות, "שבו, אל תעמדו שם כמו תלמידי שנה ראשונה טיפשים." הוא הניח שלוש כוסות על הבר ובתנועת יד מיומנת הוא מזג לשלושתם. הוא החליק שתיים לכיוונם של דראקו והארי והרים את השלישית לעצמו. הוא הרים את הכוס שלו ואמר, "לחיים נורמלים."
הארי צחק ונד בראשו, "לחיים נורמלים." הוא לקח שלוק מהוויסקי.
דראקו העביר את מבטו בין השניים, "מה אני מפספס?"
הארי חייך, "כמה ימים אחרי הקרב התגנבתי לכאן כדי לדבר עם אבפורת'. התלוננתי בפניו על כך שכל מה שאני רוצה זה חיים נורמלים. והוא," הוא החווה בכוסו לאבפורת', "אמר לי את מה שהייתי צריך לשמוע. אמר לי להוציא את הראש מהתחת ולקבל את מה שקרה ולהמשיך הלאה." הארי הסתכל על אבפורת', "היה טוב אם הייתי זוכר את זה במהלך השנה שעברה."
"אין ספק, אבל מאיך שזה נראה אתה סוף סוף פתרת את זה." אבפורת' אמר והסתכל על שניהם, "אתה הולך לטירה, נכון?"
הארי הנהן, "בדיוק שלחתי הודעה למקגונגל שאנחנו מגיעים."
"אתה הולך לראות גם את הדיוקן של דמבלדור?" אבפורת' שאל ומשך מטלית שאולי הייתה נקייה לפני עשור או שניים, והתחיל לנגב את הכוסות.
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...