הארי עדיין לא סיפר לרון ולהרמיוני על השיחה שהייתה לו עם מאלפוי. הוא ידע איך שניהם יגיבו, הוא באמת לא יכול היה להסביר למה הוא הסכים לעזור למאלפוי, אז הוא הניח שזה יהיה לטובה אם הוא ישמיט את כל העניין הזה לעכשיו.
באותו ערב כשהם בדיוק סיימו לאכול ארוחת ערב, הוא אמר להם שהוא הולך לספרייה כדי לקחת את ספרי השיקויים שהוא השאיר מאחור ועזב במהירות לפני שיוכלו להזמין את עצמם. ושוב, לא בפעם הראשונה, הוא תהה למה הוא נכנס לכל כך הרבה בעיות בשביל מאלפוי.
סדריק ומאלפוי כבר היו בחדר בזמן שהוא הגיע, הם הפסיקו לדבר ברגע שהוא נכנס. הוא נד לעברם בראשו והתיישב בשולחן ריק ליד סדריק. פניו של מאלפוי היו מקובעים וחסרי הבעה והוא סרב להביט בהארי, במקום זאת הוא בחר לנעוץ את מבטו בקיר שמולו. התזוזה היחידה שהגיעה מכיוונו הייתה הטפיחה המתמדת של אצבעו בשולחן. הארי הסתכל על סדריק בשאלה, "מה קרה?"
"הארי, כשסיפרת לי על זה... זה באמת היה נראה כמו רעיון גרוע. אבל דיברתי עם דראקו מקודם והוא שכנע אותי שיש לו סיבה מספיק מוצדקת כדי לרצות לעשות את זה. ואני מבין למה הוא רוצה להשאיר את הסיבות האלה פרטיות." הארי הסתובב להביט במאלפוי שהחזיר לו מבט אפור צונן בבוז. "מה שאני צריך לדעת ממך זה למה אתה בכלל שוקל לעזור לו?"
"אמ.. האמת שזה מה ששאלתי את עצמי כל היום." הארי הרגיש כאילו הוא מרואיין על ידי מורה ולא על ידי תלמיד, "אני חושב שזה בגלל שהוא ביקש ממני, אני מתכוון, מאלפוי שמוכן שאשתמש בקללה הזו עליו." הארי הביט בסדריק ומשך בכתפיו, "זה שהוא רוצה ללמוד את זה בצורה כל כך נואשת שהוא מוכן לבוא אליי לעזרה.. כנראה הוא ממש נואש אם..-"
"הו, לך לעזאזל, פוטר." מאלפוי הביט בו ורכן על השולחן, ידיו מונחות על המשטח כאילו הוא עומד לקפוץ עליו בכל רגע. "אתה יודע שהסיבה היחידה שפניתי אליך היא כי אתה הבן אדם היחיד שמסוגל לעשות את זה."
"אני אפילו לא יודע אם אני יכול ללמד אותך. למה לקחת את הסיכון?" הארי נשען קדימה, ניצוץ של כעס בעיניו.
סדריק הביט בשניהם וניער את ראשו. "שניכם התחלתם לריב מהרגע הראשון שהגעתם לפה לפני שנים. אתם באמת חושבים שאתם מסוגלים לעבוד יחד?"
"אני במשחק אם מאלפוי במשחק." הארי השיב במשיכת כתפיים.
"אם פוטר יכול לעשות את זה, אני יכול." מאלפוי נבח ונשען אחורה בכסאו. "אני חושב שלי תהיה המשימה הקשה, לנסות וללמד שיקויים את האידיוט הזה שבבירור לא יודע עליהם דבר."
סדריק הנהן, "אוקיי, אז אנחנו נצטרך לקבוע כמה כללי ברזל לפני שאני מסכים לעזור. ראשית, אתם יכולים לבצע את לימודי השיקויים לבד, אבל אני חייב להיות נוכח בכל פעם שהארי משתמש בקללת האימפריוס." שני הבנים הנהנו והוא המשיך, "דראקו, אתה הולך ליצור רשימת מטלות שאתה רוצה שהארי ישתמש בהן עליך בזמן שאתה תחת הקללה. בצורה הזאת אתה יכול להיות בטוח שהארי לא יבקש ממך לבצע משהו שאתה לא מסכים אליו." הארי הנהן אבל דראקו היה נראה לא בטוח.
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfic"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...