פרק 7 - דרקונים ודראקו

3.4K 135 1K
                                    


כשהארי התעורר ביום ראשון בבוקר המחשבה הראשונה שלו הייתה מלאה בדרקונים. הוא שפשף את ידיו על עיניו חזק כל כך, כאילו בכך הוא יצליח להוציא את התמונות של הטפרים, הלהבות והקשקשים מהראש שלו. הוא חלם על דרקונים, על סניצ'ים ועל דראקו בערבוביה אחת. מהרגע שהשם שלו יצא מגביע האש הוא חשב לעצמו מה יכולה להיות המשימה הראשונה, דרקונים לא היו ברשימה.

לסיריוס היה רעיון למה הוא יוכל להשתמש נגד הדרקון, אבל השיחה שלו נקטעה על ידי רון. הארי בהה בתקרה, הוא סרב לחשוב על רון. הוא היה צריך להתמקד באיך לשרוד ולעבור את הדרקונים, הוא צריך את הרמיוני. היא תדע איפה להתחיל לחפש על דרך שתשמור עליו בחיים. הוא גם היה צריך לדבר עם סדריק. הוא היה בטוח שקרקרוף ומדאם מקסים יגידו לקרום ולפלר על הדרקונים, הוא לא יכול לתת לסדריק להיות היחיד שיגיע לא מוכן.

רון כבר עזב את החדר בזמן שהארי קם מהמיטה. הארי התארגן וירד למטה לאולם הגדול לארוחת הבוקר, הוא חיפש את סדריק בשולחן הפלפאף, אבל כנראה שהוא כבר סיים את ארוחת הבוקר שלו. ברגע שהוא היה לבד עם הרמיוני הוא סיפר לה על הדרקונים. הוא הרגיש הקלה כשבמקום להכנס לפאניקה היא רק החווירה ואמרה, "אוקיי, ספרייה." הם העבירו את כל היום בספרייה מוקפים בכל הספרים שיוכלו לתת להם רמז על איך לעבור דרקון.

בזמן ארוחת הערב הארי כבר היה מותש והם בכלל לא התקרבו למציאת פיתרון שיעזור להארי עם הדרקונים. הארי חיפש את סדריק; לא היה שום סימן שהוא היה באולם הגדול. כשהוא מחליט שאין מה לעשות אלא לשאול תלמיד מהפלאפף איפה הוא, הוא ניגש לסוזן בונז כשראה שהיא עומדת לעזוב ושאל אותה אם היא יודעת איפה סדריק נמצא. "למה אתה צריך לדעת?" היא נעצה בו מבט. היא לבשה את סיכת ה'פוטר מסריח'.

"אני רק צריך לדבר איתו." הוא אמר בשקט, מנסה להתעלם מהמבטים שנעצו בו שאר תלמידי הפלפאף.

"אני בטוחה שהוא לא רוצה לדבר איתך." בונז הסתובבה והתרחקה ממנו.

למחרת בבוקר הארי התעורר עם הרגשת החרדה המוכרת בבטנו. רק עוד יום אחד עד שהטורניר מתחיל. הוא והרמיוני התגנבו לספרייה מתחת לגלימת ההיעלמות וחיפשו שם חומר שיעזור להם עד חצות. הוא וויתר עוד לפני כן, אבל הרמיוני התעקשה שבספר הבא הם ימצאו את מה שהם מחפשים.

הארי יצא באיטיות מהטירה ולכיוון החממה ולשיעור תורת הצמחים. במרחק מה הוא קלט את סדריק וכמה הפלפאפים, זו הייתה הפעם הראשונה שהוא ראה אותו אבל הוא היה צריך לדבר איתו לבד. הוא הוציא את השרביט שלו והצביע איתו על התיק של סדריק, "דיפינדיו." התיק של סדריק נקרע וכל הספרים וגיליונות הקלף נפלו ממנו אל האדמה.

הארי שמע שסדריק אומר לחברים שלו שילכו לפניו והתכופף להרים את תכולת התיק. הוא מיהר לגשת ולעזור לו.

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now