פרק 2 - אליפות העולם בקווידיץ'

3K 131 756
                                    


1994, אליפות העולם בקווידיץ'.

"הארי, בדיוק באתי לצאת להליכה קצרה, רוצה להצטרף?" סדריק דיגורי, תלמיד הפלפאף של השנה השישית עמד לפני הארי באוהל בו שהו בזמן אליפות העולם בקווידיץ'.
מופתע, הארי הסתכל סביב. רון והרמיוני שיחקו שח של קוסמים, ומר וויזלי ואבא של סדריק דנו בפוליטיקה.

"ארמ, בטח," הארי הניח את המהדורה האחרונה של קווידיץ' היום שהוא בדיוק קרא. למרות שהכיר את סדריק מבית הספר, הוא והנער השני מעולם לא הסתובבו יחד. סדריק היה הקפטן של נבחרת הפלפאף שניצחה אותו בשנה שעברה. סדריק החזיק את פתח האובל ושניהם יצאו החוצה. סדריק פנה שמאלה והחל ללכת בשביל בין כל האוהלים. עכשיו כשהלילה כבר ירד, היו מלא מדורות ליד האוהלים. הארי מעולם לא יצא לטיול אוהלים של מוגלגים, אבל הוא היה די בטוח שמדורות בדרך כלל לא היו בצבעי סגול, ירוק, כחול ושאר צבעי הקשת ששלחו ניצוצות זוהרים לעבר שמי הלילה.

הארי הביט בסקרנות אל הדמות הגבוהה שצעדה בשקט לצידו. הארי צפה לעיתים בנער ההפלפאפי וידע שהוא מחפש מעולה. השיער הגלי של הנער נפל לתוך עיניו והוא דחף אותו בחוסר מנוחה בידו.

"אז, לאן אנחנו הולכים?" הארי שאל לבסוף. הוא שמח על ההזדמנות לשוטט במחנה ולראות את כל הקוסמים מכל רחבי העולם, אבל סדריק בכלל לא הביט סביב. הוא נראה אבוד במחשבות שלו בזמן שהם הלכו באיטיות סביב המחנה.

סדריק הרים את ראשו ונוכח לדעת כי הם עברו לגמרי את אזור האוהלים והגיעו לשביל קטן. "הו, לשום מקום אני מניח." הוא עצר והארי עצר איתו, מבולבל. "רציתי לשאול אותך שאלה. או בעצם לומר לך משהו, נראה לי שזה הדבר."

הארי הרגיש זיק ראשון של אזהרה, "שאלה עליי?" הוא הסתכל על סדריק. למרות שהוא עדיין לא אהב את זה, הוא התרגל באי רצון לכך שאנשים מבקשים ממנו חתימות, שהוא תמיד סרב לתת. למה בכלל מישהו צריך חתימה? או לטובות, או לשאלות בנוגע לוולדמורט. סדריק לא נראה כזה, אבל הארי הניח שהוא כנראה טעה בנוגע אליו.

סדריק הנהן לכיוון המחנה והביט בהארי, "אני מניח לעצמי שזה קשה, תמיד לחיות את חייך כשכולם מנסים לדעת על מעשיך. כל צעד שאתה עושה, אנשים שמים לב לכך." הארי הנהנן באיטיות, זה היה משהו חדש. הוא חש שהוא לא ממש הולך לאהוב את השאלה שההפלפאפי הולך לשאול אותו.

סדריק הביט ישירות על הארי. "שמתי לב שכאשר דפדפת בקווידיץ' היום אתה לא ממש קראת את המאמרים, כמו שרוב הגברים עושים."

הארי לקח צעד אחורה, זה בהחלט לא מה שהוא דמיין. "אני קורא את המאמרים!"

על פניו של סדריק הופיע חצי חיוך, "אתה מסתכל על זה בצורה שאני מסתכל, יותר על התמונות מאשר על המאמרים." לפני שארי יכול היה לחשוב על תשובה, שני קוסמים הגיעו אל הנתיב לכיוונם. "ערב טוב, בנים, לילה נחמד להליכה, מה?"

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now