פרק 9 - מים טורדניים

3.1K 109 482
                                    


פרק 9 – מים טורדניים

חג המולד. הארי אפילו לא חשב על מה הוא יכול להביא לדראקו לחג המולד. וכמה מוזר זה היה, הארי חשב לעצמו. הוא יושב בשיעור תולדות הכישוף ותוהה מה הוא יכול לתת לדראקו לחג המולד. נשאר לו עוד שבוע אחד בלבד, הוא יצטרך או לקנות את זה ביציאה הבאה שלהם להוגסמיד ביום שבת או להזמין את זה דרך ינשוף אך זה עלול לקחת זמן. זה היה די קל לבחור מתנה להרמיוני ולרון. הארי לא ידע מה הוא יכול לקנות לאויב הקודם שלך שעכשיו אתה מתראה איתו בסתר. הארי הסיט את ראשו לכיוונו של דראקו, ראשו היה מוטה מטה והיה נראה שהוא משרבט על פיסת קלף. זרועו הימנית כיסתה את הקלף, כך שהארי לא יכול היה לראות מה הוא עושה שם. כל כמה דקות הוא הרים את הראש והסתכל על הארי רק כדי לחזור ולשרבט על הדף.

"מה אתה עושה?" הארי סימן לו עם השפתיים בפעם הבאה שדראקו הסתכל עליו. דראקו רק נענע את ראשו בחיוך ושינה את התנוחה כך שהיה להארי יותר קשה לראות את פיסת הקלף. הארי הזעיף פנים והסתכל על הרישומים והנוצה שלו. הוא מהר הסתכל חזרה על דראקו והבין מה לא היה בסדר. דראקו לא החזיק בנוצה שלו, היא הייתה מונחת על השולחן לצידו. עם מה הוא כתב אם לא עם עט הנוצה?

הארי העביר את מבטו סביב החדר. רון נתן לו מבט משועשע. הארי הוריד את מבטו והעמיד פנים שהוא כותב. הוא ידע שרון ראה אותו ואת מאלפוי מחליפים מבטים וידע שהוא יצטרך לזייף עוד ריב עם מאלפוי; אז למה לא להתחיל עכשיו. הארי הרים את השרביט שלו והצביע איתו על הנוצה של דראקו.

"מוביליפומה," הוא לחש והנוצה התחילה להתרומם מהשולחן של דראקו. הוא הזיז את השרביט והנוצה התחילה לקפץ. דראקו הרים את הראש וכשראה מה קורה, הושיט יד לקחת אותה. הארי חייך וגרם לנוצה לרחף ולקפץ יותר גבוה, הוא העיף מבט ברון שצחק בשקט בכסאו. הוא הסתכל חזרה וראה את דראקו מתמתח ומנסה להגיע אל הנוצה. שאר התלמידים הבחינו במתרחש והחלו לצחוק. הרמיוני הזעיפה פנים אל הארי.

דראקו קילל בשקט והפך את הקלף שהיה על השולחן לפני שהארי ראה מה כתוב עליו, הוא נעמד וניסה שוב לתפוס את עט הנוצה המרקד. בינס המשיך בשיעור כרגיל; עוד ועוד תלמידים צפו במתרחש. בהטיית שרביט עט הנוצה נפל על הרצפה ודראקו הרים אותו וחזר למקום שלו לא לפני שנהם לכיוונו של הארי. הוא שלף ספר מתוך התיק שלו והטיח אותו בכעס על השולחן. הוא כופף את ראשו כדי לקרוא כשהוא מרים את ראשו מידי פעם כדי לנעוץ מבטים בהארי.

בסופו של דבר השיעור הסתיים ודראקו מיהר לקום ולצאת מהכיתה, לא שוכח לנעוץ מבט אחרון בהארי. הארי לאט החזיר את קסת הדיו ועטי הנוצה שלו. פארווטי הייתה בכיתה ממש מעבר למסדרון והוא ידע שהיא תחכה לו מחוץ לדלת. אם הוא יחכה מספיק זמן היא תהיה חייבת ללכת כדי להספיק להגיע לשיעור הבא שלה, הוא יכול לאחר לשיעור לחשים. פרופסור פליטיק היה כל כך מוקסם מלחש הזימון של הארי במשימה הראשונה שהארי היה בטוח שהוא יכול אפילו לפספס שיעור ועדיין הפרופסור יהיה מאושר.

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now