פרק 19 – לחצות את התהום
כמה שעות לאחר מכן, לאחר עצירה מבורכת בבית בה החליפו בגדים והתקלחו, הם היו במשרד של קינגסלי. הארי כבר סיפר לרון והרמיוני על ההחלטה שקיבל על הגבעה, ועכשיו הוא עדכן את קינגסלי. השר מחה, אך לאחר שהארי לא וויתר הוא לבסוף השתכנע. רון והרמיוני היו בשקט, אף אחד מהם לא חשב שזו הדרך הנכונה אבל הארי לא היה מוכן לשמוע על זה.
בזמן שחיכו שעורכי הדין יגיעו, קינגסלי פתח מגירה ושלף מתוכה מעטפות סגורות ומסר אותם להארי, השם של הארי הופיע עליהם בכתב יד מוכר. "מה זה?"
"אבפורת' השאיר את זה עבורך אתמול, מסתבר שהוא היה צריך להביא לך את זה לפני שצפינו בזיכרונות." קינגסלי העווה את פניו, "זה נשכח מראשו כשהוא מיהר להגיע לכאן."
הארי הסתכל על כתב היד של דמבלדור ועל חותמות הוגוורטס שהופיעו על המעטפות, הוא החזיר אותן לקינגסלי. "אני לא רוצה את זה."
"הארי, זה כנראה יעזור ויסביר.. – " הרמיוני החלה למחות.
"יעזור להסביר מדוע מנהל הוגוורטס החליט שלא רק להתעלם מתקיפתו של תלמיד על ידי תלמיד אחר, אלא המשיך לחפות על כך באמצעות לחשים, שיקויים וקסמים? אני לא מעוניין."
"הארי, אתה צריך לקרוא את זה. זה אולי לא יצדיק את הנעשה, אבל..."
הארי העביר את המעטפות להרמיוני. "הנה. קחי את זה את. אני הופך אותך רשמית לאחראית על כל המכתבים המוזרים שאקבל. תקראי אותם, תשמידי אותם. זה לא אכפת לי. אבל אם אני אקח את זה, אני אשרוף את זה." הרמיוני החליקה את המכתב בחוסר רצון לכיס הגלימה שלה והתכוונה לומר עוד אך נקטעה כששני עורכי הדין הגיעו.
"היכנסו, אני רוצה לעדכן אתכם בסטטוס המקרה של דראקו מאלפוי." קינגסלי המתין עד שכולם יתפסו את מקומם. "אני מכריז על משפט שגוי. התברר שיש הרבה למקרה הזה שאנחנו לא יודעים. מהדיון ששמענו בין אלבוס דמבלדור לסוורוס סנייפ בזיכרונות ההגיגית התברר שדראקו מאלפוי עזר למסדר או שלפחות עזר לדמבלדור וסנייפ בעבודתם כפי שציין תחת השפעת הוריטסרום."
סמית' פתח את פיו למחות אך קינגסלי קטע אותו.
"נכון לעכשיו, דראקו מאלפוי כבר לא נאשם. יהיה צורך להגיש האשמות מחדש, אם ורק אם הדבר ייחשב לאחר בחינה נכונה של הראיות הקיימות. מה שעלינו לעשות הוא להעריך האם העזרה שסיפק גוברת על הפשעים שאנו מאמינים שהוא ביצע. יש לנו את עדות של מאלפוי עצמו תחת וריטסרום המצביעה על כך שלא רק שהוא הציל את חייו של הארי פוטר באחוזת מאלפוי בכך שהוא לא זיהה אותו, אלא גם על ידי אפשרות הבריחה של שישה אנשים על ידי הורדת ההגנות."
"אבל הוא ניסה להרוג את דמבלדור שלוש פעמים, והצליח לפצוע שני תלמידים במהלך הניסיונות!" סמית' מחה.
YOU ARE READING
טוויסט של גורל
Fanfiction"ההצעה שלי היא כזו, אני אלמד אותך שיקויים אם אתה תלמד אותי איך להתנגד לקללת האימפריוס." הוא הביט בהארי במבט אפור מחושב, פניו של הסלית'ריני לא חשפו דבר. דראקו מבקש מהארי שיעזור לו לנצח את קללת האימפריוס בשנה הרביעית. השיעורים הופכים למשהו שאיש לא צי...