פרק 31 - המכתב האחרון

1.1K 63 113
                                    

פרק 31 - המכתב האחרון של סדריק

***

סיימון היקר,

כבר כמעט חצות ואני יושב על המדרגות שבחצר. ניסיתי לישון אבל רק התהפכתי והסתובבתי במיטה כשאני בוהה בתקרה בציפייה. אני רועד מהתרגשות כשאני יודע שאתה תהיה כאן ממש עוד כמה שעות.

אמא הבטיחה שהיא תיתן לנו לברוח ולהיות קצת לבד, היא תסיח את דעתו של אבא כשתיקח אותו לביקור בחממות. כן, אני יודע שאתה בטח מסמיק למחשבה שביקשתי ממנה לעזור לנו, אבל האם זה לא יהיה שווה את המבוכה כשנתחמק לחדר שלי? חשבתי ככה.

מה שאני לא כל כך מצפה לו זו המשימה השלישית, למרות שזו תהיה הקלה כל כך גדולה לסיים את זה כבר. אין עוד הכנות שאני יכול לעשות - אני הכי מוכן שאני יכול להיות. האימונים והריצות שלי יעידו על כך. התאמנתי בלחשים ובקסמים כל כך הרבה פעמים שאני יכול לעשות אותם תוך כדי שינה.

כל תלמידי השנה השלישית של הפלפאף התנדבו לעזור לי להתאמן - הם הסכימו להיות הקורבנות שלי על הלחשים שהתאמנתי בהם. תעשה לי טובה ותקנה בשתי אוניות את הממתקים הכי טובים של הדובשנייה, אתן להם בתור תודה. בתקווה שאזכה בטורניר ואוכל לשלם לך חזרה מהכסף שאזכה בו, אחרת אצטרך לחשוב על דרך אחרת בה אוכל לשלם לך את חובתי. הממ... אולי עדיף אם לא אזכה, אשמח להיות המשרת שלך, לשירותך לכל דבר שתבקש או שתשתוקק לו.

זו הייתה שנה כל כך קשה, אף פעם לא הבנתי כמה לקחתי כמובן מאליו את הפריווילגיה בלהיות מסוגל לראות אותך כל יום. התגעגעתי לזה כל כך. הכי אהבתי היה כשברחנו לנו כדי להיות לבד.

זוכר שנתפסנו על ידי דמבלדור בגומחה שמאחורי כיתת לחשים? המבט על הפנים שלו! אני חושב ששם הבנתי בפעם הראשונה שאני אוהב אותך, כשראיתי איך הכנסת חזרה את החולצה למכנס באגביות ואמרת, 'ערב טוב, פרופסור דמבלדור, כמה מפתיע לפגוש אותך כאן,' כאילו הוא לא בדיוק תפס אותנו בשעת מעשה. מרלין, זוכר איך צחקנו אחרי שהוא הלך ואמר לנו 'אל תתנו לי להפריע, זה ערב נהדר להתאמן.'

אבל הזיכרון הכי אהוב עליי, זה הלילה שבו בילינו יחד על ראש מגדל אסטרונומיה. אני לא צריך לספר לך למה זה הזיכרון האהוב עליי.

זה טיפשי, אני מניח, לכתוב לך מכתב כזה ארוך כשאתה תהיה פה בבוקר. בקושי יהיה לך זמן לקרוא את זה לפני שתצטרך להתעתק להוגסמיד.

השמיים מלאים כוכבים, וכל כך שקט פה שאני יכול לשמוע את האדוות של הדיונון הענק כשהוא זז באגם. הלוואי ויכולתי לישון, אבל אני לא יכול לנער מעליי את התחושה של - אני לא יודע - אימה אולי. הרגשתי את זה מהפעם הראשונה שהראו לנו את המבוך. וזה לא רק הדבר הנורא שהם עשו למגרש הקווידיץ' שלנו. אני לא יודע איך שיחים פשוטים יכולים להיות כה מאיימים, אבל אלו כאלה - הם באורך של שישה מטרים והם כה כהים ששום אור לא יכול לחדור דרכם. אבל יש משהו נוסף שקצת מלחיץ אותי.

אם לא הייתי מחכה כל כך לראות אותך, הייתי מתפלל שמחר לא יגיע.

זה לא פחד - למדתי להילחם ולגבור עליו במהלך המשימה הראשונה. להילחם בדרקון זו דרך אפקטיבית לזמן את האומץ הפנימי שלך. ובאותו היום למדתי שאומץ יותר מלהיב מפחד. אני צריך לזכור את זה כשאני נכנס למבוך מחר. הידיעה שאתה תהיה שם ותסתכל, עוזרת.

אבל אל תדאג, אני נחוש להתנער מתחושת אי הנוחות הזו. ניצחון או הפסד, המשימה מחר תעזור לי להתמודד מול איום גדול יותר: אוכלי המוות. האירועים המוזרים האלו שהתחילו מאז אליפות העולם המשיכו בתדירות גבוהה, ואבא בטוח שהנורא מהכל עדיין לא הגיע. הוא אמר שדמבלדור שלח אזהרות לחברים הישנים של המסדר. אני בטוח שסבא שלך כבר קיבל ממנו ינשוף. אין ספק שזה מתחיל שוב, והפעם אנחנו לא ילדים שנשלחים לכפר כדי להתחבא, אנחנו יכולים להיות חלק מהמלחמה.

זה הזמן שלנו. אנחנו יכולים לעשות את החלק שלנו כדי להביס את המנוולים כשהם יגיעו.

אני לא הוזה - אנחנו לא נהיה גיבורים. אנחנו לא נהיה מנצחים בין לילה. הניצחון יהיה בכל צעד שניקח: כשאנחנו עומדים מול הבלתי אפשרי, רואים ולא רצים ממנו. אנחנו נגלה שיש לנו את הכוח להילחם.

אני שופך פה פיוטים ובקושי הגיוני, אבל תדע את זה - אני אוהב אותך, ואני מתגעגע אליך, סיימון. אני סופר את הדקות עד שתהיה פה. אני אחזור למיטה שלי ואני מקווה שאחלום על הרגע שתהיה פה.

שלך - הלילה, מחר, לנצח.

סדריק.

[][][][][][][][][][][]

מקווה שהכנתם לכם טישו מבעוד מועד. אני יודעת שלי יש לחלוחית בעין ולא, זה לא כי מחר עובדים.

שוב, מקווה שאהבתם ואשמח אם תפרגנו בהצבעה ותגובה.

מה חוץ? איך עבר השבוע, השבת, התקופת מבחנים למי שבדיוק מתחיל אותה?

מה איתכם? ומה דעתכם על התמונה החדשה?
תגובות כנות יתקבלו בברכה, רק קחו בחשבון שעשיתי כמיטב יכולתי והרגשות העדינים שלי על הפרק.
(Lol i dont really care (i do) but i just wanted  to say that cuz i read it somewhere and im like hwhsjwheusushei so im gonna go and read it again for the 4th time this week. OMG my heart is like boomboom)

אוהבת. ❤❤
ולמי שתוהה מה קראתי שם שאני כולי בהתקף התפנגרלות קשה, זה על גוג'ו ואיטדורי מג'וג'וטסו. 😍

טוויסט של גורלWhere stories live. Discover now