Nikomu z nás nebylo do řeči, nikomu. Podle toho co jsem předpověděla, je jisté, že se s nimi setkáme. Proto nám nezbývalo nic jiného než se na to připravit a jejich zjevení oddálit. Proto jsme se všichni dali do celého Mystic Falls a hledali odpovědi.
Já věděla , že tohle bude nevyhnutelné. Nevěřím v naději. I když se říká, že naděje umírá poslední, je to jenom pohádka pro děti, aby se jim dobře spalo. Tohle je však skutečný život a tady jsou i jiné říkání než naděje, například že karma dostane každého.
Navíc se vyskytli další problémy. Ve městě pořád zůstávají upíři z hrobky a co jsem tak pochytila, tak chystají pomstu na usedlíky z jejich uvěznění. Nechápu proč, původně měli být upáleni, měli by být rádi že za život zaplatily malou daň.
A taky se bojím o Stefana a Damona, nejenom že je ti upíři z hrobky nemají rádi, ale taky kvůli Johnovy Gilbertovi. Je v řadě lidí co chrání město před upíry a každou chvíli je může naprášit.
" Ahoj" ( Damon )
" Ahoj "
" Přemýšlíš ?" ( Damon )
" Jako vždycky a nechci ti zase říkat všechny nehezké věci co už se stali a co se můžou stát"
" Už si nějak přišla na to, jak ovládat ty vize. Co jsem slyšel od Stefana, tak některé čarodějky je uměli vyvolat sami." ( Damon )
" I kdyby jo, nechci vědět co se v budoucnu stane. Protože se bojím, že nás to rozdělí. Že v budoucnu bude prázdnota, cítím to a to mě nejvíce děsí"
" Co tě nejvíce děsí?" ( Damon )
" To, že nebudeme spolu, že nás něco rozdělí, smrt, cítím tam smrt někoho blízkého až mě mrazí v zádech."
" Tak to bude jízda" ( Damon )
" I tak tě asi nikdy nepochopím, mluvím tu o tom, že nejspíše někdo zemře, může to být kdokoliv a ty si z toho děláš srandu?"
" Lepší užívat si dny hezkého počasí než čekat s deštníkem na bouřku" ( Damon )
" Nevěděla jsem že recituješ."
" Za ta staletí, jsem přečetl mnoho knih" ( Damon )
" Jaké to vůbec je, žít tak dlouho?"
" Na nic, pokud nemáš s kým. Já měl Stefana, i když jsem ho těch pár století nenáviděl, vždycky jsem věděl, že tam pro mě je. Ale, je to dobrý pocit. Cítíš každou svoji emoci citlivěji, na každý dotek si citlivější. Máš zaostřené smysli. " ( Damon )
" A co touha po krvi, není to zdrcující?"
" To je věta člověka, když jsi, ale upír, tak ji chceš bez okolků." ( Damon )
" Ale Stefan se živí krví zvířat"
" No, ale né každej upír je Stefan" ( Damon )
Zasmál se. Bylo už pozdě večer a tak jsem šla spát. Lehla jsem si do postele, nemohla jsem usnout. Chvíli jsem jen tak ležela v posteli, když se najednou ozvalo zahvízdnutí větru.
" V tomhle domě je několik ložnic a ty jdeš spát sem?"
" No, ani ne"
Promluvil někdo cizí, prudce jsem se otočila. Stál tam muž, nebo spíše upír s vyholenou hlavou.
" Co ode mě chceš? "
" Od tebe? Nic. Jenom rodina Salvatorů mi toho dost dluží, ber to jako výměnný obchod"
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...