Ráno jsem se probudila. S velkým odhodláním a bolesti v srdci. Jelikož se sem blížej další původní, můžu ohrozit mé blízké, pokud zjistí, že jsem Soldrien, může moji lásku využít proti mě. Někomu by se mohlo něco stát, jsem mocná, ale ne, když bych v sázku měla dát něčí život, musí to tak být.
Šla jsem za Damonem do pokoje, nebyl tam, někdo byl dole, šla jsem se tam teda podívat, byl tam Stefan a Rose a Damon. Někdo zrovna zazvonil na dveře a Damon šel otevřít.
" Ahoj Eleno " ( Damon )
" Je tu Stefan ? Volal mi, prý je to důležité " ( Elena )
" Račte tudy " ( Damon )
A pustil Elenu dovnitř.
" Ahoj " ( Stefan )
" Co se děje ? " ( Elena )
Stefan se otočil a Rose vyšla z poza rohu.
" Vy ? " ( Elena )
" Musíme si promluvit, všichni " ( Rose )
A šla ke krbu, šli jsme za ní. Rychle jsem doběhla k Damonovi.
" Můžeme si pak promluvit ? "
" Děje s něco ? Klidně si můžeme promluvit rovnou ? " ( Damon )
" Ne, je to v pořádku, promluvíme si pak "
Ještě trochu starostlivě se na mě podíval a pak jsme oba šli ke krbu k Rose.
" Vím jenom to, co se ke mě za ta staletí doneslo, nevím co je z toho pravda a co ne. To je na těch blbinách nejhorší, ale vím, že Klaus existuje. " ( Rose )
" To je ten jeden z původních ? " ( Elena )
" Jo, takže jako Elijah "
" Ne, Elijah byl oproti Klausovi figurka, byl to jen pěšák. Klaus je ten hlavní. " ( Rose )
" Klaus je ze všech nejstarších " ( Stefan )
" Takže mi tím chcete říct, že po mě jde jeden z nejstarších upírů všech dob ? " ( Elena)
" Jo " ( Rose )
" Ne " ( Stefan )
" Chtějí ti jen říct, že jestli, to co tvrdí je pravda " ( Damon )
" Což je " ( Rose )
" A né nějaký výmysl " ( Damon )
" Což není " ( Rose )
" Pak tu máme dost jistý možná" ( Damon )
" Elijah je mrtvej, ne, a nikdo jiný neví, že existuješ " ( Stefan )
" Což si myslíme " ( Rose )
" To se nepovedlo " ( Damon )
" Hale nikdy jsem se nesetkal s nikým kdo by ho viděl, celá staletí se tu míchala pravda a výmysli, takže to není jistý, klidně by to mohla být jenom povídačka. " ( Stefan )
" On existuje a nikdy nic nevzdává, když něco chce, dostane to " ( Rose )
" V tom se mýlíš, já jsem živoucí důkaz tvojí chyby. "
" Co bys ty s ním měla společného? Jsi člověk " ( Rose )
" Katie, já nevím jestli by bylo dobré ji to říkat, chtěla jsi to přede všema utajit " ( Stefan )
" Jo, chtěla a dopadlo to tak, že to ví každý"
" O čem to tu mluvíte ? " ( Rose )
" O mě, moje pravé jméno je Katie ....Soldrien ."
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampirgeschichtenČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...