Cítila jsem vůni lesa a jak mě ovanul vítr. Otevřela jsem oči, ležela jsem na jehličí u nějakého stromu.
Byla jsem úplně nahá. Rychle jsem sáhnula pro oblečení u toho stromu a obléknula jsem se a vzala jsem si svůj mobil a klíče od auta, které jsem si tam taky odložila.
Ta bolest před tím byla strašlivá, ale tohle bylo fantastický, byla jsem tak volná, tak divoká.
Usmála jsem se.
A pak jsem si vzpomněla na Damona a včerejšek, ta rána mě znovu zasáhnula.
Jako by se ochladilo a zatemnilo.
Nebylo by jednodušší si prostě cvaknout zapínačem a vypnout svou lidskost ? Jenom to všechno pustit a nic necítit ? Necítit lásku ani bolest ?
Bylo by to hodně snadné, ale ne, neudělám to, dám mu ještě jednu, poslední šanci.
Zabzučel mi telefon a já se podívala na zprávu, byla od Jeremyho.
" Jsem v Mystic Grillu s Mattem, Jeremym a April, přijď nebo je všechny zabiju. Conner."
Zpátky do práce. A rozešla jsem se z lesa a chvilku jsme dumala nad tím, jak se cítím teď, když jsem hybrid. Podívala jsem se na svou ruku, kde byl sluneční prsten, zastavila jsem se a prsten jsem sundala a čekala jsem spálení od slunce, ale ono nic. Už jsem ten prsten nepotřebovala.
Zasmála jsem se a prsten jsem zahodila.
Došla jsem až k svému autu a nastoupila jsem.
Sklopila jsem zrcátko a všimnula jsem si, že na sobě mám pořád ještě nějakou umělou i pravou krev.
" Což, řeknu, kde jsem byla "
A rozjela jsem se autem k Mystic Grillu.
___----____-----__----___--___----__----__----__---___----__---__---__---___---___--__----___---__---
Dojela jsem k Mystic Grillu a zaparkovala jsem hned vedle policejní zábrany.
" vypadá to, že jsem nebyla jediná, komu poslal Conner esemesku "
A otočila jsem se a uviděla jsem na druhé straně silnice Stefana.
Podívala jsem se na něj.
" Katie, co tu děláš ? " ( Stefan )
" přišla mi zpráva, nebudu dělat potíže neboj, jenom vám pomůžu, dál pokračuj podle svého plánu, pokud nějaký máš "
Došla jsem ke dveřím.
" nechoď tam " ( Stefan )
" Nikdo o mě nebude vědět "
A soustředila jsem se a zneviditelnila jsem se a použila jsem kouzlo Silencis. Položila jsme ruku na dveře a soustředila jsem se a použila jsem hodně síly a znehmotnila jsem se a vešla jsem dovnitř do budovy skrz dveře.
Uviděla jsem Connera a Jeremyho, Conner něco vyráběl a při tom si povídal s Jeremym.
April a Matt, někde tu musejí být, prošla jsem kolem Jeremyho a Connera, nevidí mě, neviditelnost zabírá.
Došla jsem až dozadu, kde byli zavřené dveře, soustředila jsem se a prošla jsem jimi.
Uviděla jsem April a Matta.
Odnevditelnila jsem se.
A naznačila jsem ať jsou potichu.
" Katie " ( Matt )
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...