Ráno mě probudil Damon šálkem kávy.
" Dobré ráno " ( Damon )
" Dobré, to se ani nedá říct. Co Stefan ?"
" Vrátil se domů, potřeboval si jenom pročistit hlavu, bude v pohodě" ( Damon )
" Včera to tak nevypadalo"
" Každej upír někdy škobrtne" ( Damon )
" Víš jak jsi mluvil o těch vizích, jestli jsem se někam posunula. Vždycky se mi objevily, když startovala moje magie a soustředila jsem se. Chtěla bych to zkusit."
" Dobře, co musím udělat?" ( Damon )
" Stačí, když budeš jenom sedět"
Damon si sednul na moji postel a šálek odložil na noční stolek. Přisedla jsem si k němu a dala jsem před něj svou ruku.
" Věříš mi?"
" Tobě vždycky" ( Damon )
A chytil mě za moji ruku. Zavřela jsem oči a soustředila jsem se na něj a magii. Cítila jsem každý jeho pohyb. Soustředila jsem se a nechala magii proudit přes mojí ruky do jeho a zase zpátky. Dostala jsem se do křeče.
Ale tentokrát to bylo jiné. Viděla jsem jenom matně, vlk, zanícené kousnutí, spocený Damon, vypadalo to, jako by umíral! A slyšela jsem nějaký hlas.
V tom jsem se probrala. Rychle jsem oddychovala.
" Jsi v pořádku, co tě tak vyděsilo?" ( Damon )
" Jenom jsem byla v šoku z toho, jak jsem se vzbudila"
" A co jsi tedy viděla?" ( Damon )
Mám mu to říct?
" Jenom matné obrazy "
" A poznala jsi z toho něco ?" ( Damon )
" Vlk, zanícené kousnutí a tebe"
" Mě a co jsem dělal?" ( Damon )
" To už nevím, jenom jsem viděla tvůj obličej, a taky jsem slyšela ten hlas"
" Jaký hlas?" ( Damon )
" Až vlk na čtyřech spočine a větrem se bude hnát, v jeho očích spočine tvář. Až se tak stane, smrt nás potká a vše zlé pohltí nás"
" To je trochu děsivý, proč to není srozumitelný?" ( Damon )
" Byla to teprve zkouška"
" No, nechceš jít na snídani?" ( Damon )
" Ráda, jenom se převléknu"
On jenom kývl a šel pryč. Převlékla jsem se do normálního oblečení a šla jsem na snídani. Snědla jsem ji, a co teď?
" Zase další slavnost. Dnes večer."( Damon )
" Kde na ty oslavy berou peníze? "
" Na to se jich radši neptej"( Damon )
"Ta slavnost, ale začíná až večer , ne ?"
" Jo " ( Damon )
" A co budeme dělat do té doby?"
" Já mám ještě nějaké vyřizování" ( Damon )
" Zase něco o čem nevím?"
" Jde jenom o takovou jednu věcičku, co je proti upírům, mám se pro ní stavit u Bonnie a pak ji předat Johnovi" ( Damon )
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampirgeschichtenČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...