Kletba

618 18 0
                                    

Dneska razíme ke Caroline, mezitím co jsme byli uvězněni v místnosti se toho dost událo, odjeli jsme tam s Damonem a potkali ji v jejím pokoji.

" Co se teda včera stalo ? "

" Sára se vrhla na Tylera, ten ji odstrčil, ona zakopla, upadla a praštila se do hlavy " ( Caroline )

" A Matt si to pamatuje ? " ( Damon )

"  Ne, myslím si že omdlel, myslím si, že je oba ovládla Katherine. Proto jsem Tylera kryla a řekla, že to byla nehoda " ( Caroline )

" To moc nechápu, je to vůl " ( Damon )

" To v té vodě byla nehoda "

" I tak je to vůl " ( Damon )

" No, tadá, kdyby si mysleli, že má Sáru na svědomí, vyrojily by se otázky, na který nemá odpověď. Vážně si myslíš, že chceme, aby jeho máma věděla, že je vlkodlak. " ( Caroline )

" No ne " ( Damon )

" Od vlkodlaků k upírům je to jenom kousek " ( Caroline )

" A k čarodějnicím "

" Řekla bych, že jsem to uhrála dobře " ( Caroline )

" Kde je máma ? " ( Damon )

" Vede pátrání po Aimy Bradliový, pořád nenašli tělo " ( Caroline )

" Ahh, ta dnešní mládež a alkohol, tragédie. Vidělas jak měl Tyler žlutý oči ? " ( Damon )

" Byli spíš zlatý, skoro jantarový " ( Caroline )

" Ehh" ( Damon )

" Bude se proměňovat ve vlka ? " ( Caroline )

" Jenom za úplňku, ale teď je daleko silnější. Kolik mu toho Maison asi řekl, ví o nás ? Hale, cos mu řekla ? " ( Damon )

" Nic, vážně já, myslím si, že nic moc neví. Vypadal vážně vyjukaně a upřímně, bylo mi ho líto" ( Caroline )

A prošla kolem nás.

" Něco určitě ví " ( Damon )

" Dobře zeptám se ho " ( Caroline )

A uslyšela hvízdnutí větru, už zase upíří rychlost. To je tak nefér.

" Ne nezeptáš, nesmí o nás vědět . Vlkodlačí kousnutí může upíra v mžiku zabít, rozumíš mi ? " ( Damon )

" Rozumím, už musím do školy " ( Caroline )

" Myslíš, že bych měla jít taky ? Má to ještě cenu, abych tam chodila ? Tolik jsem toho vynechala."

" No aspoň si pročistíš hlavu, běž s Caroline a stavte se u našeho domu " ( damon )

" Fajn "

Došla jsem k němu a dala mu pusu.

" Miluju tě " 

" I já tebe " ( Damon )

" A Caroline, kdybys mámě naznačila že Aimy leží se zlomenou páteří ve strži, ušetřila bys jí čas" ( Damon )

Stavily jsme se teda u nás, já si sbalila tašku a vyrazily jsme do školy. Všichni na mě čučeli.

" Co tak čučí ? "

" Neviděli tě tu tolikrát, že si možná myslí, že jsi nová " ( Caroline )

" Jo, dobrý, já myslela, že mám něco na obličeji " 

Uvězněná  ( TVD )Kde žijí příběhy. Začni objevovat