Ráno jsem se vzbudila a převlékla jsem se a šla jsem ke krbu, kde jsem potkala Alaricka.
" ahoj Ricku "
" Ahoj Katie, jsi v pořádku ? Já, jenom jsem něco slyšel tady od Damona. " ( Rick )
" Jo, už jsem v pohodě, zase plná energie a bez kapky železníku. "
Šla jsem k Damonovi, podívat se, co má na stole rozloženého.
Rychle to sbalil.
" Co je to ? "
" Jenom taková věcička " ( Damon )
" A proč ji schováváš ? "
" Aby ses měla na co ptát " ( Damon )
" Je to kudla, že jo ? "
" Jak jsi to..." ( Damon )
" Nechci, abys ji na někoho použil, nevím proč, ale nemám z toho dobrý pocit a jestli s tím vaším plánem má něco společného Elijah, tak si mě nepřejte. On není ten, koho bychom se měli bát, schovejte si to na Klause. "
" Odkdy jsi s Elijahem taková kámoška ? " ( Rick )
" od doby co jsem přijmula, že to je můj starší bratr "
A šla jsem si pro pomerančový džus do ledničky, nalila jsem si ho a vrátila se.
" A ta tvoje nová holka, líbí se mi víc než ta minulá "
" Máš žahavou náladu, za co ? " ( Damon )
" Za tu dýku, bylo to jenom varování "
Mrkla jsem na Damona a napila se džusu.
" Elijah tě věznil v lese a dopoval železníkem, jak ho můžeš považovat za staršího bratra ? " ( Damon )
" Za prvé, furt je to lepší starší bratr než ty a za druhé, včera jsem zažila horší věci. "
A napila jsem se a soustředila se.
" A kdy jsi mi chtěl říct, že je strýček John zpátky v Mystic Falls. Já ho vítat nebudu, ale dejte mi vědět až se budeme loučit. "
" Vidím, že tvé čarodějné schopnosti jsou plně funkční " ( Damon )
" Ne jenom to, cítím se nabitá energií a mimocho. bejt tebou tak bych nevěřila Johnovy ani slovo o těch dýkách, on je přece jenom proti upírům a udělá cokoliv, aby odstranil všechny upíry v Elenině okolí. "
" Díky za typ a kam vůbec jdeš ? " ( Damon )
" To se konečně nemůže jen tak vydat z domu, bez toho, aby mě někdo unesl ? Jdu jenom do parku, kochat se "
" Fajn, užij si to " ( Damon )
" Díky "
A vzala jsem si mobil a šla jsem ven. Procházela jsem se městem a kochala se přírodou, takhle jen tak jsem chodila strašně dlouho, když v tom jsem dostala vizi, dostala jsem se do křeče, viděla jsem Elenu a Stefana, parta vlkodlaků, co unesli mě tentokrát unesli ji .
Vize skončila. Já asi volno vážně nedostanu. Rychle jsem se rozeběhla zpátky do domu Salvatorů. Bylo otevřeno, opatrně jsem vkročila dovnitř.
" Damone ? "
Na tomhle se mi něco nelíbí. Soustředila jsem se a praštila neslyšitelně do podlahy. Viděla jsem asi šest lidí, vlkodlaci a mučej Damona. Klidně bych tam vtrhla a všechny pozabíjela, ale to nemůžu, furt nevím, jestli nejsem taky vlkodlak a svoji kletbu vážně spustit nechci.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...