Všechno se začíná hroutit, z Caroline je upír, po městě pobíhá Katherine, máme tady záhadu ohledně Maisona a Tylera, a nedávno mi Elena řekla že je adoptovaná, její otec je parchant John a upírka jménem Isabel, což je Alarickova žena. Jo, dřív mi ty prostě říct nemohli.
Dneska jsme k sobě pozvali Alaricka.
" Pozvali jme tě kvůli minulosti Mystic Falls" ( Stefan )
" Ale já se tím nezabývám " ( Alarick )
" My víme, ale tvoje upíří žena ano " ( Damon )
" A na co chcete vědět minulost?" ( Alarick)
" Chceme vědět o rodině Lockwoodů, jejich rodina má určitě nějaké tajemství " ( Stefan )
" Proč si to myslíte ?" ( Alarick )
" Když John zapnul ten Gilbertovskej stroj, působil na starostu i na jeho syna, a při rvačce si Maison počínal nadlidsky." ( Damon )
" Jakejma tvorama se zabývala tvoje žena? " ( Stefan )
" Hrozné množství, v některejch jsem ani nevěřil, že by mohly být.." ( Alarick )
" Jako třeba upíři " ( Damon )
" Ale ještě se zabývala v téhle oblasti Lykantropy" ( Alarick )
" Počkej, jako vlkodlaci ? " ( Elena )
" To je kravina, žiju už dlouho a ještě jsem žádnýho nepotkal" ( Damon )
" Pokud budeme chtít vědět víc, tak složky mojí ženy jsou stále v Duke. " ( Alarick )
" Kdyby to přece jenom byla pravda, to že.."
" Že Maison Lockwood je postavička z hororu a Tyler vlkodlak junior ? " ( Damon )
" Ano, ale co jsem já? Já přece ve svojí linii žádného vlkodlaka nemám, Soldrienovi byli normální lidi "
" Ale ty jsi dcera původní čarodějnice " ( Damon )
" To ano, ale můj otec byl člověk, dokud ho moje matka nezměnila na upíra, jako ostatní. Nedává to smysl"
" Když jsme se potkali, spoustu jsem ti toho řekl o rodině Soldrienů, moje žena taky něco určitě našla. " ( Alarick )
Takže jsme se sbalily, jeli jsme já, Damon, Alarick a Elena. Stefan zůstal, musí pomoct Caroline. A tak jsme vyrazily. Cesta byla celkem dlouhá.
" A jak se tedy tvoje žena stala upírkou, Ricku?"
" Zeptej se řidiče" ( Alarick )
" To já ji přeměnil, požádala mě o to " ( Damon )
" Má žena tím výzkumem byla posedlá, hledala důkazu, na každé špetičce pravdy o existenci upírů, viděla svůj cíl. Až se jí to podařilo, stala se svým výzkumem" ( Alarick )
Dorazily jsme na místo. Byla tam nějaká žena, spolupracovnice Isabel. Řekli jsme jí co potřebujeme. Poslala nás k regálům, kde by o tom něco mělo být. Když pak přiběhla z kuší a chtěla střelit po Eleně, ale Damon tam rychle přiběhl a schytal ránu za ní.
" Co vyvádíš ?! " (Alarick )
" To není možný, Katherine Piercová už nežije, četla jsem o tom a Damon Salvatore z roku 1864, to není možný" ( Ta žena )
" Jsem Elena Gilbertová a jsem člověk" ( Elena )
" A ten koho si střelila do zad, je opravdu Damon Salvatore a je to upír" ( Alarick )
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...