Celou noc jsem pobíhala po městě, měla jsem hrozný vztek, byla jsem tak frustrovaná a naštvaná, bylo to k nevydržení. Pokaždé, když jsem narazila na hybrida, usekla jsem mu hlavu nebo vyrvala srdce, byla to jediná cesta, jak ze sebe ten vztek dostat, když v tom mi ráno přišla zpráva od Stefana, za deset minut sraz u místa upálení čarodějnic.
Upíří rychlostí jsem se rozeběhla k místu, jelikož jsme byla na úplně druhé straně města.
Doběhnula jsem tam a rychle jsem zabrzdila před Stefanem a Damonem. Sundala jsem si masku.
" Co bylo tak důležité, že si m vytrhnul z mojí práce ? "
A dala jsem si svou zakrvácenou dýku, kterou jsem stále držela v ruce, do kapsy od mikiny a své zakrvácené ruce jsem si utřela do i tak špinavého kapesníku, který jsem s sebou nosila.
Podívala jsem se na Damona.
" Katie..." ( Damon )
Chtěl něco říct, ale já mu skočila do řeči.
" Nuže Stefane ? "
" Jde o Klausovi rakve, jedna z nich.." ( Stefan )
" nejde otevřít, to už vím "
" To mě budeš dál ignorovat ? " ( Damon )
" Asi po mě chceš, abych jí zkusila otevřít, co ? Zkusím co bude v mých silách "
A bez podívání se na Damona jsem vyrazila ke dveřím od zchátralého domu a když jsem sáhnula na kliku zaseknula jsem se.
" Jsi v pohodě ? " ( Stefane )
" Pšššš"
Dál jsem stála a soustředila jsem se. Napřáhnula jsem ruku a vrazila s ní neslyšitelně do země a soustředila jsem se.
Nejsme tu sami, je tu někdo další, šel ke dveřím, byl právě na schodech.
Poodstoupila jsem a vytáhnula jsem svou dýku a zádama jsem se přitisknula ke zdi kousek od dveří. Najednou ze dveří vylezl nějaký chlap a jakmile uviděl Damona a Stefana, zavrčel.
Upíří rychlostí jsem k němu přiběhnula ze zadu a dýkou jsem mu odseknula jednou ranou hlavu, byla to veliká rána. Hlava pomalu odpadla na zem a tělo ho následovalo a já dál stála s napřaženou dýkou za ním.
Dýku jsem schovala do mikiny a utřela jsem si kapesníkem kapičky krve na tváři.
" Páni " ( Damon )
Zakroutila jsem očima a vydala jsem se do domu.
Uslyšela jsem šepot čarodějek a vydala jsem se dolu po schodech, až do sklepa, kde byla vystrašená Bonnie.
" panebože Katie, jsi v pořádku ? " ( Bonnie )
Asi jsem si neutřela všechnu krev z obličeje.
" jo jsem v pohodě, to není moje krev "
" A čí teda ? " ( Bonnie )
" hybrid "
Podívala jsem se na rakev za ní.
" vidím, že žádný úspěch "
Došla jsem k Bonnie a protáhnula jsem se kolem ní. Došla jsem až k rakvi a pečlivě jsem jí pozorovala. Jemně jsem po ní přejela rukou a zkusila jsem zabrat, nešlo to.
Stoupnula jsem si pevně k rakvi a položila jsem na ní obě ruce a zavřela jsem oči. Soustředila jsem se.
Najednou kolem mě začal foukat vítr a mé ruce v místě dotyku začali zářit, cítila jsem jak svíčky kolem mě začali žhnout, cítila jsem každý svůj pramen vlasu, jak mě hladí po tváři.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampirČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...