Byla jsem doma, s rodičemi a bratrem jsme koukali na film, mamka nám udělala popcorn a táta přinesl skleničky s limonádou. Jako rodina jsme se dívali na film, někdo zazvonil, tak jsem šla otevřít, byla to Becky s jejími rodičemi. Sedli si k nám a koukali jsme na film. Byla to nějaká komedie, smáli jsme se tomu.
Po tváři mi stekla slza štěstí, otevřela jsem oči, byl to jen sen. Kde to jsem ? Prudce jesm se posadila a ihned ke mě někdo přiskočil.
" Jen v klidu Kate, všechno je v pořádku "
" Co se stalo ?"
Šla jsem do té uličky a ten muž, on mě napadnul. Rychle jsem si odhrnula tričko, abych se podívala na svoji ránu, nebyla tam. Co se stalo potom...Praštila jsem se do hlavy, všude byli šmouhy a Damon....Damon mi dal napít svojí krve !
" Já pila tvoji krev ! "
Pomalu jsem začala na posteli couvat od něho.
" Kate, musel jsem ti pomoct, krvácela jsi "
" Běž ode mě dál ! "
" Kate, všechno je v pořádku "
" Ne, nic není v pořádku, já pila tvoji krev ! Co tu vůbec dělám, proč jsem tady a né doma ! "
" Tvůj domov byl pěkný "
" Za to můžeš ty !"
" Teď tě nechápu ?"
" Proč se mi zdál sen o domově, co jsi mi ještě o upírech neřekl Damone ?!"
" Můžeme lidem vlézt do hlavy a hrát si s jejich sny, když spí "
" Já se tě o ten sen neprosila ! Jenom jsi mi tím připomněl domov, způsobil jsi mi další bolest ! Tak počkat, ten sen, jak si věděl že se mi o tobě zdálo . Tys mi vlezl do hlavy !"
" Kate není to jak si myslíš "
" Vážně a jak to teda je! Děláš na mě milého, ale proč ?!"
" Já nevím, nevím co k tobě cítím ! Právě jsem ti zachránil život"
" Ale proč ?!"
" Ty snad neslyšíš, já nevím !!!"
Kolem očí se mu objevily prasklinky, vystrašeně jsem se na něj podívala, on se otočil ke zrcadlu a když zjistil proč na něj koukám tak vystrašeně, upíří rychlostí zmizel pryč.
Rozrušeně jsem ještě lapala po dechu, ale ne, to ne, ne ! Zase je naštvanej, někomu ublíží, musím za Stefanem. Rychle jsem vyskočila z postele a běžela jsem ke krbu. Stefan tam nebyl. Ale né, to né, rychle jsem běžela do svého pokoje pro telefon a vytočila jeho číslo.
" Stefane !"
" Děje se něco Kate ?"
" Damon ......"
Najendou se mi zatočila hlava a já upadla a ztratila jsem vědomí.
Stefan
Zrovna jsem byl na lovu, když v tom mi někdo volal. Podíval jsem se na mobil, byla to Katie.
" Stefane !"
" Děje se něco Katie ?"
" Damon..."
Najednou jsem i přes ten mobil slyšel jak rychle jí bije srdce a lapá po dechu, a pak jsem uslyšel ránu.
" Katie !!!"
Neodpověděla mi, rychle jsem proto běžel domů. Doběhl jsem do jejího pokoje, ležela bezvládně na zemi. Byla v bezvědomí, nemohl jsem jí dát upíří krev, mohla by se jí udusit, proto mě nenapadlo nic jiného než zavolat sanitku. Sanitka tu byla za chvíli.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...