Usmála jsem se na Damona.
" Jak jsi to dokázala ? Jak jsi se toho zbavila ? " ( Damon )
" Jak jste mě se Stefanem drželi na té zemi, vnímala jsem tvůj hlas, to díky tobě jsem to porazila a porazila jsem i ji "
Podívala jsem se na své ruce.
" Zpřetrhala jsem otěže "
Usmála jsem se na Damona a přetočila jsem ho na záda a políbila jsem ho.
" Mám hlad, co ty ? " ( Damon )
" Já taky, skočíš do sklepa pro sáček ? "
Prosně jsem se na něj podívala, ale on nic neudělal, proto jsem z něho slezla na zem a stoupnula jsem si a on si stoupnul taky.
" Všechny zásoby nám došli a jelikož Rick prásknul doktorku Fellovou, tak už nemáme, jak by se k nám další zásoby dostali, takže....." ( Damon )
" Co když někoho zabiju ? "
" Nejhůř z tebe bude hybrid, ale mě by to nevadilo a tobě ? " ( Damon )
" Nevíme co by se stalo potom "
" A co to prostě prubnout ? " ( Damon )
" Dobře "
A Damon vyšel ke dveřím a vzal mě za ruku a já ho následovala, vyšli jsme ven před barák a pomalou chůzí jsme šli do lesa.
" Co tady ? "
" Menší trénink " ( Damon )
" Upíří schopnosti už jsem měla před tím, už je umím "
" Ale neměla jsi všechny " ( Damon )
A došel ke mě zezadu a chytil mě za boky a hlavou se přiblížil k mému uchu.
" Teď chci, aby jsi zavřela oči a soustředila se.." ( Damon )
Zavřela jsem oči.
" Soustřeď se na všechny zvuky i na ty nejtišší tony " ( Damon )
Soustředila jsem se.
" Pověz mi co slyšíš " ( Damon )
" Slyším auta..jedoucí na silnici.....srnku která se krmí lupením "
" Výborně " ( Damon )
A políbil mě na tvář.
Otevřela jsem oči a usmála jsem se na něj.
" A co upíří rychlost ? " ( Damon )
A došel ke mě a chtěl mě chytnout za boky a přitahnout si mě k sobě, ale já ho upíří rychlostí oběhnula a stála jsem za ním.
" Jo, tak to asi nemusíme trénovat " ( Damon )
Oba jsme se zasmáli.
" A hypnóza ? " ( Damon )
" Už jsem ji použila, když jsem si chtěla vzít pokoj v jednom hotelu v Maconu "
" Ale je tu možnost, že jsi původní upírka, řekl bych ti, vyzkoušej to na mě, jenomže já piju každý den železník " ( Damon )
" Jo, je z tebe dost cítit "
V tom jsem se zaseknula a stála jsem na místě a nic jsem nedělala, slyšela jsem člověka, byl to muž, cítila jsem ho a taky jsem cítila krev, nejspíše se poškrábal o trní.
" Katie ? " ( Damon )
Na nic jsem nečekala a upíří rychlostí jsem se rozeběhnula k cíli, i na mou rychlost jsem uběhla celkem dlouhou vzdálenost a došla jsem k muži.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...