Vrátila jsem se pro Danea a odtáhnula jsem ho na místo, kde jsem začala stavět menší přístřešek.
Dělala jsem na tom celou noc.
Postavila jsem něco jako terasu.
Dane sebou začal vrtět a probral se.
" No konečně, jak jsi se vyspinkal Růženko ? "
Dane se na mě zmateně podíval.
"Co se do háje stalo ? " ( Dane )
" Trochu tě smetla vlna, magie "
Pokrčila jsem ramena.
Dane se podrbal na hlavě.
" A co Kol ? " ( Dane )
A já vstala a vzala jsem si další prkno a hřebíky a přidělala jsem to.
" Kate ? " ( Dane )
A já přestala tlouct do prkna, ale neotočila jsem se na něj.
" Je mrtvý "
" To mě mrzí " ( Dane )
" Lítost mi nepomůže. "
A hodila jsem kladivo do kouta a vydala jsem se směrem pryč a Dane rychle vstal a rozeběhnul se za mnou.
" Kam jdeš ? " ( Dane )
" K Salvatorům, mám tam auto "
A dál jsem pokračovala v cestě.
" Nebuď na mě naštvaná " ( Dane )
A já se zastavila a otočila jsem se na něj.
" Mám snad být vděčná ? Veselá ?! "
A došla jsem k němu, až jsem stála úplně u něho.
Podívala jsem se mu do očí.
" Jsi oddaný Klausovi, takže mě nesleduj, protože tam kam jedu, tam rozhodně nechci, aby někdo jel se mnou "
Dane nic neřekl a jenom sklonil pohled.
" Sbohem Dane "
A rozešla jsem se pryč.
Došla jsem až k domu Salvatorů a nastoupila jsem do mého auta.
Chci odsud být co nejdál, nechci se s nimi plést do pátrání po léku na upírství, chci mít klid.
___----___-----____-----____------____----___-----___----____-----___----____----___-----___-----___-
Po nějaké době co jsem jela autem mě přivítalo město s názvem Gainesvill.
Ano, přesně tak, jedu navštívit svého mladšího bratříčka, jeho přítelkyni a jejich malou dcerku Lucy.
Až teď mi došlo, že netuším, kde bydlí.
Zastavila jsem na parkovišti a nechala jsem tam auto, kdyby mě náhodou někdo sledoval, jsem hodně podezřívavá.
Sebrala jsem prach ze země a soustředila jsem se a na dlani se mi utvořila šipka a já následovala její směr.
Došla jsem až k nádhernému domu,. pamatuju si ho z fotografie, kterou mi Jake ukazoval. Prošla jsem vstupní brankou a došla jsem až k hlavním dveřím a zazvonila jsem.
Byla jsem nervózní a najednou mi otevřela Isabell.
Všimnula jsem si, že si dávala bedlivý pozor, aby nepřekročila práh od domu.
" Přejete si ? " ( Isabell )
" Ehm, já jsem Katie, Katie Soldrien "
Netuším, proč jsem použila své staré příjmení.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...