Proměna

373 12 3
                                    

Uvítala mě velká cedule vítejte v Mystic Falls a můj cíl byl jasný, jela jsem k domu Salvatorů, nic mě nezastavilo.

Dojela jsem až tam a nehty jsem se držela v autě, abych nevystoupila, ale ta temná síla je silná.

Vystoupila jsem z auta a najednou jsem všechno slyšela zesíleně. Jako bych měla supersluch.

Slyšela jsem Damona.

To ne.

Došla jsem ke dveřím, které byli dokořán otevřené. Držela jsem se silně za panty, cítila jsme Damonův pach, pach upíra, cítila jsem ,že začínám ztrácet kontrolu.

" Damone "

Uviděla jsem ho naproti mě u zdi, držel Matta pod krkem, byla tam i šerifka Forbesová a doktorka Fellová.

" Katie " ( Damon )

" Prosím tě, řekni mi, že tenhle dům má majitele, a že se bez pozvání dovnitř nedostanu "

" Nemá majitele, co se děje ? " ( Damon )

Cítila jsme ,jak se mi kolem očí objevují prasklinky.

" Je mi to tak líto "

A vešla jsme dovnitř a slzela jsem .

" Já měla umřít, už jsem byla v posmrtném spánku, ale někdo mi tu blbou krev přiložil přímo k puse...já nemohla jsme přestat "

" To by vysvětlovalo ten prázdnej box ve sklepě " ( Damon )

A Damon se rozešel ke mě.

" Nechoď ke mě ! "

Všichni najednou o krok couvnulo a šerifka si sáhnula k pásku pro pistol.

" Vy máte pistol ? Fajn, zastřelte mě prosím "

" Katie, šílíš ?! " ( Damon )

" Ty to nechápeš ?! Přeměnila jsem se a stalo se to...."

" Co se stalo ? " ( Dr. Fellová )

" Já, jela jsem odsud co nejdál, dojela jsem až do Maconu, bylo tam hodně upírů a díky mě, tam není už žádný "

A dál jsme se přibližovala k Damonovi, nemohla jsem si pomoct, ten jeho pach.......tak moc se mi jeho pach nelíbil a vzbouzel ve mě hněv.

" Zabila jsem je..to ta blbá čarodějka Esther, dokázala to, povedlo se jí to "

Otočila jsem se na šerifku.

" Musíte mě zastřelit "

" Co když tě to zabije ?! " ( Damon )

" Tím lépe "

Otočila jsem se na šerifku.

" Prosím, já cítím..cítím, že to přestávám ovládat a když se neovládnu, tak zmizí všichni upíři i z Mystic Falls."

" Musí být i jiná cesta " ( Matt )

" Jiná cesta není ! "

A vrhnula jsem se proti Damonovi, který jen tak uhnul. Doskočila jsem ke zdi a pevně jsem se prsty za ní chytila, až jsem vryla do zdi díry.

Ale pak jsem ucítila ten známý, štiplavý pach.

" Železník "

Svitlo mi v očích.

" Potřebuju železník, možná, když mě oslabí, tak oslabí i tu temnou moc "

" Matte, doběhni rychle pro železník " ( Damon )

Uvězněná  ( TVD )Kde žijí příběhy. Začni objevovat