Neodcházej jemně

295 15 4
                                    

Ráno jsem se prudce probudila, co se sakra stalo ? A co dělám tady ?!

Jak jsem dorazila domů ?

Vstala jsem z postele a rychle jsem se převléknula, došla jsem ke svému stolku s zrcadlem, prohlédnula jsem se, když v tom jsem si všimnula, že kolem mých očích se objevují prasklinky a mé oči potemněli. Usmála jsem se.

Došla jsem dolů do přízemí.

" Nezavolala jsi mi, že jsi v pořádku odrazila " ( Damon )

Otočila jsem se na něj.

" Promiň, zapomněla jsem "

A došla jsem ke dveřím.

" Někam jdeš ? " ( Damon )

" Dneska je ples, jdu si koupit šaty "

" Jestli chceš, tak mám nějaké šat z 20. let. " ( Damon )

" A jak si k nim přišel ? "

" To je dlouhá historie " ( Damon )

A došel ke mě a chtěl mě políbit, ale já mu před pusu dala ruku.

" Půjdu se jenom projít, vyber mi nějaké pěkné šaty "

A otočila jsem se a vyšla jsem z domu a když se za mnou zavřeli dveře, můj obličej se změnil v znechucení.

Otočila jsem se na podpatku a vydala jsem se k domu Klause.

__----___-----___---___---___---___----___----___--___-----__----____-----___-----__----___-----___---

Došla jsem dovnitř, Kalus tam nebyl, došla jsem do zadní místnosti, kde byl Rick a Rebeka.

" Ahoj Esther "

Usmála jsem se.

" Katie, konečně si dorazila " ( Esther v těle Rebeky )

" Jak to, že ona tě poznala hned a jak to, že po tobě nejde ? " ( Rick )

" Řekněme, že jaksi není při svých smyslech, protože jinak, by s námi nespolupracovala, že drahá ? " ( Esther v těle Rebeky )

Souhlasně jsem se usmála.

" Kde je pravý kůl ? " ( Rick )

" Získáš ho, jakmile proti mě nebude moct být použit v tomhle těle " ( Esther )

A otevřela rakev, ve které bylo tělo Esther.

" A jak se chceš .." ( Rick )

" Vrátit do své pravé podoby ? S pomocí kouzel a lovce upírů " ( Esther )

A podala Rickovi dýku. Ten ji vzal a vrazil ji do Rebeky těla, tedy do Esther.

Rebeky tělo bezvládně dopadnulo na zem a Esther po chvíli v rakvi otevřela oči a vzpamatovala se.

____----___-----___------____-----____-----___----___-----___-----___----___----___----__----___----__

Došli jsme na hřbitov.

" proč jsme tady ? " ( Rick )

" NA tomto místě mi můj syn vyrval srdce z těla. A ta hrůza toto místo navždy poskvrnila. " ( Esther )

Vešli jsme  do hrobky.

Na velkém kamenném sloupu byl položen velký kalich.

" Dej mi svůj prsten " ( Esther )

Najednou jsme se vzpamatovala, co tu dělám ? Jak jsem se sem dostala.

" Proč bych ti měl dávat něco, co mě chrání před smrtí ? " ( Rick )

Uvězněná  ( TVD )Kde žijí příběhy. Začni objevovat