Ráno jsem se brzo probudila a slyšela jsem hlasy od místnosti u krbu. Soustředila jsem se.
" Silencio . "
" Fesmatos Seelen "
A Stala jsem se neviditelnou a nikdo mě ani neslyšel. Opatrně jsem vešla do pokoje kde byli a pozorně jsem poslouchala.
Vím, že jsem řekla, že jim zabít Klause nepomůžu, to ale neznamená, že ho nezabiju bez nich.
" Dnes je úplněk. Předpokládejme, že Klaus je připraven zlomit kletbu. " ( Elijah )
" Kletba slunce a měsíce je prý výmysl a že se ve skutečnosti týká jenom Klause " ( Stefan )
" Klaus je upír z pokrevní linie vlkodlaků. Kletba bránila vlkodlačí části, aby se projevila, ale jak ji zlomí, bude z něj kříženec. " ( Elijah )
Najednou tam vešel Damon. Jen tak tak, jsem uhnula.
" Tak proč ho nechávat kletbu zlomit ? Zabijeme ho dneska. Bonnie. " ( Damon )
" Damone " ( Stefan )
" Ne, když Bonnie použije tolik síly, tak umře. " ( Elena )
" Napíšu ji skvělej epitaf " ( Damon )
" Prostě na to zapomeň Damone ! " ( Elena )
" Dobře, jak tu kletbu zlomíme ? " ( Stefan )
" Rituál sám o sobě je docela snadný. Přísady, mohu-li jim tak říkat, už znáte. " ( Elijah )
" Ortoklas " ( Stefan )
" Čarodějka využije sílu úplňku, aby uvolnila kouzlo, které je v kameni spoutané. A pak Klaus obětuje jednoho upíra a vlkodlaka.." ( Elijah )
" A kam zapadám já ? " ( Elena )
" Až na konec rituálu. Klaus musí pít krev dvojníka tak dlouho, dokud nezemřeš. " ( Elijah )
Byla chvilka ticha a Stefan nejistě chytil Eleninu ruku.
" To je vaše chvíle " ( Elena )
Elijah najednou otevřel nějakou krabičku a z ní vyndal lahvičku s nějakým obsahem.
" Tady je elixír, který jsem kdysi dávno obstaral pro Katarínu. Ten v sobě skrývá mystickou moc vzkříšení. " ( Elijah )
" Takže budu mrtvá. " ( Elena )
" A pak zase ne " ( Elijah )
" To je váš plán ? Kouzelnej lektvar bez data trvanlivosti. Jestli se chceš nechat vzkřísit, co Johnův prsten ?" ( Damon )
" Prsteny účinkují jen na lidi. Dvojník, je nadpřirozená bytost. Takže asi..nebude fungovat. " ( Elijah )
" Risknu to radši než ten lektvar. Co když nebude fungovat. " ( Damon )
" Pak budu mrtvá " ( Elena )
" Co..? " ( Damon )
A podíval se na Stefana a ten jenom nadzvednul ramena a Damon odešel.
" Víme, že má Klaus všechno co potřebuje ? Má vlkodlaka ? " ( Elena )
" Klaus čeká na tuhle chvíli přes tisíc let. Pokud ho ještě nemá, dnes večer už ho mít bude." ( Elijah )
Stefan šel za Damonem ven a já odešla do kuchyně a zrušila jsem kouzlo neviditelnosti a neslyšitelnosti a vzala jsem si už uvařený čaj, Když v tom jsem uslyšela jak Jena na někoho křičí u vchodových dveří.
ČTEŠ
Uvězněná ( TVD )
VampireČuss, jmenuji se Katie Soldrien. Moje kamarádka přijela na moji oslavu narozenin, pozvala jsem jenom ji, mí rodiče doma nebyli, jenom můj mladší bratr Jake. Mimochodem, je mi sedmnáct. No nebo spíš už osmnáct, dneska je slavím. No, takže kamarádka p...